All Retail
Опубликовано

"Рукавичка" приєдналась до програми лояльності Fishka

Відтепер мережа магазинів «Рукавчика» є учасником програми лояльності Fishka, яка налічує вже понад 4,5 млн клієнтів. Учасники програми отримують бали за кожну витрачену гривню з карткою Fishka, а накопичені бали використовують на знижки, поповнення рахунку, сертифікати чи цінні винагороди з каталогу.

Особливістю є те, що 1 картка Fishka діє у будь-кого з 23 партнерів програми. Кожна мережа має свої особливості нарахування балів Fishka. В мережі «Рукавичка» бали нарахуваються за схемою:

  • 1% - за будь-які товари;
  • 2% - за товари власних торгових марок та власний імпорт;
  • 2% - спеціальна пропозиція для пенсіонерів;
  • 5 грн –учасники отримують за реєстрацію в програмі на сайті чи в додатку Fishka.

Важливо, що до Дня народження учасники програми лояльності отримують 7% бонусів протягом трьох днів до свята, у день народження та 3-х днів після. 

Через социальные сети

или

Через социальные сети

или