All Retail
Опубликовано

ЩО ХОЧУТЬ КЛІЕНТИ? Надихаючі комплексні рішення, інноваційні продукти, які Wanzl представив на EuroShop 2020

Впродовж п’яти днів стенд Wanzl на EuroShop 2020 - провідній міжнародній виставці для ритейлу у Дюссельдорфі - був вуликом активності. Більше 1000 відвідувачів приїхали отримати інформацію про нові торгові середовища, технології, що задають тренди та вражаючі комплексні рішення. «Поведінка споживачів в останні роки сильно змінилася. Клієнти хочуть негайної доступності, якщо це можливо, здійснювати покупки цілодобово і - якщо дозволяє час – отримувати задоволення під час покупок. Ми розробили різноманітні формати магазинів і продуктів для цих потреб, які ми представили на EuroShop вперше. Наші гості були дуже натхнені взаємодією між технологіями та відчули сильні сторони інновацій наших продуктів», - каже д-р Клаус Майєр-Кортвіг, генеральний директор компанії Wanzl, коли він із задоволенням оглядається на виставку.

Зосередженість на клієнті - правильне рішення для будь-якої потреби клієнта

На сьогоднішній день потенційні покупці переключаються туди-сюди між онлайн та офлайн-каналами, залежно від ситуації. Ось чому Wanzl пропонує роздрібним торговцям різноманітні формати, щоб охопити клієнтів протягом усієї їхньої подорожі - від торгівлі в типовому супермаркеті до швидких концепцій бери та йди, таких як Urban Store, та повністю автоматизованих цілодобових послуг як центри виконання замовлень. Доктор Майєр-Кортвіг пояснює: «Наші інновації базуються на мегатрендах сучасності. Посилення урбанізації вимагає невеликих форматів.

Прагнення до цілодобової доступності вимагає змістовного поєднання онлайн та офлайн пропозицій. Диджиталізація нашого суспільства, звичайно, також впливає на роздрібний сектор на найрізноманітніших рівнях. Один із принципів завжди не підлягав обговоренню у всіх наших розробках: впроваджувати технологічні рішення не просто як самоціль, а приносити користь і зменшувати складність». На рівні продукту Wanzl модернізував існуючі основні системи. За допомогою візка для сканування клієнти можуть самостійно сканувати обрані товари безпосередньо в торгових візках і пізніше оплачувати товар за допомогою програми-застосунку, економлячи час.

Багатофункціональний YourTable Switch - це стіл, стелаж і багатоярусний дисплей в одному. Генерація продуктів "i" включає інтелектуальні системи презентації товару, такі як стелажна система 100 i, що включає інтегрований моніторинг рівня запасів.

„Наша ідея полягає у розробці комплексних концепцій магазину на основі індивідуальних рішень. Ми хочемо надихнути наших клієнтів цими концепціями та разом знайти та протестувати індивідуальні комплексні рішення та - в ідеальному сценарії – розгорнути їх масове виробницто ", - пояснив д-р Майєр-Кортвіг, окреслюючи стратегію компанії.

Стійкість - кліматично нейтральний виставковий стенд та екологічно чисті товари

Клімат та захист довкілля є ключовими проблемами для суспільства. Wanzl також бере участь у розробці різних заходів щодо cтійкого розвитку та відповідальності. У співпраці з ClimatePartner (розробниками та промоутерами різноманітних проектів із захисту клімату) викиди на виробництво виставкового стенду на виставці EuroShop 2020 були підраховані, а потім компенсовані проектом «Посади дерево у Німеччині»

Це важливий крок, коли йдеться про цілісний захист клімату, який Wanzl із задоволенням взяв до своєї кліматично нейтральної позиції. Крім того, компанія вперше представила свою лінійку екологічних ліній під девізом «Ми закриваємо цикл». Завдяки цьому асортименту, торгові візки та кошики виготовляються виключно з пластмас, зібраних, серед інших способів, через Der Grüne Punkt, провідного постачальника матеріалів для переробки в Німеччині. «Ми повністю усвідомлюємо свою екологічну відповідальність і сприймаємо це серйозно. Уникнення або переробка пластику - це крок у цьому напрямку. Крім того, наші цифрові системи презентації товарів забезпечують більшу стійкість. Технологія зважування в BakeOff i оптимально допомагає продавцю в контролі рівнів наповнення. Це дозволяє точно встановити терміни випікання та значно скоротити витрату хліба та хлібобулочних виробів », - пояснює д-р Майєр-Кортвіг.

Довідка All Retail:

Wanzl, заснована в 1947 р., є піонером у системах самообслуговування та основоположником трендів у міжнародній роздрібній торгівлі. Сьогодні ми працюємо в різних сферах бізнесу: Рішення для магазинів, Роздрібні системи, Логістика + Промисловість, Аеропорт, Системи доступу та Готельне обслуговування. Як лідер інновацій, ми розробляємо, виробляємо та продаємо продукцію високої якості, системи та індивідуальні рішення для покупок та продажу, презентації продукції, транспортування та безпеки. Маючи понад 5000 співробітників, 12 міжнародних виробничих майданчиків, 27 торгових партнерів і приблизно 50 представництв, ми підтримуємо наших клієнтів у всьому світі як третє покоління сімейного бізнесу.

×

Через социальные сети

или

Через социальные сети

или