All Retail
Опубликовано

Мережа Billa оголосила перелік заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції на період національного карантину

Окрім загальних заходів, передбачених міжнародними стандартами безпеки поводження з харчовими продуктами, на період національного карантину мережа супермаркетів Billa впровадила додаткові санітарно-гігієнічні й організаційні заходи, які мають на меті протидію поширенню коронавірусної інфекції.

Для підвищення безпеки покупців супермаркетів

Запроваджено обробку дезінфекційним розчином візків і робочих зон касирів, підвищено регулярність дезінфекції касових транспортерів і миття підлоги з використанням дезінфекційного розчину, а також знезараження ручок дверей і поручнів, камер схову, пакувальних столів тощо.

У торговельних залах працюють системи кондиціювання повітря, регулярно здійснюється провітрювання.

У приміщеннях супермаркетів у загальнодоступних для покупців місцях стоять дозатори з дезінфекційним розчином для рук.

Касові зони обладнали спеціальними захисними екранами.

У торговельних залах мережі Billa розміщено плакати з інформацією про заходи для запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції CОVID-19.

На підлозі у прикасовій зоні нанесено спеціальну розмітку, що допомагає покупцям дотримуватися безпечної дистанції один від одного – не менше одного метра.

Посилено контроль за дотриманням стандартів мережі щодо швидкості касового обслуговування з метою зменшення часу перебування людей у приміщеннях магазинів мережі Billa та недопущення скупчення людей у торговельних залах і біля кас.

Регулярній ретельній дезінфекції піддається транспорт компанії. Такі самі вимоги з протиепідемічної та санітарно-гігієнічної безпеки ми висуваємо партнерам мережі, які здійснюють доставку товарів зі своїх складів чи між підрозділами мережі Billa.

Мережа здійснює пакування товарів з метою зменшення контактування людей із продуктами харчування й іншою продукцією магазинів, а також працює над тим, щоб на період національного карантину збільшити перелік товарних позицій, які мають пакування.

Для безпеки співробітників мережі Billa

Працівники торговельних залів та їхніх допоміжних і виробничих служб забезпечені засобами індивідуального санітарно-гігієнічного захисту: одноразовими латексними рукавичками та захисними масками, а також розміщеними у зручних для них  місцях спеціальними рідинами для дезінфекції рук.

У місцях приймання їжі для співробітників коштом компанії забезпечено вітамінні набори й оксолінову мазь.

Кожний працівник компанії, заступаючи на роботу, проходить обов’язковий дистанційний скринінг температури тіла за допомогою спеціально закупленого обладнання.  За наявності найменших відхилень від норми його не допускають до роботи.

Існує чітка інструкція, яка визначає порядок дій і відповідальних у разі виявлення працівників з підвищеною температурою тіла або іншими симптомами вірусних чи застудних захворювань.

Максимальне скорочення чисельності допоміжного адміністративного персоналу в приміщеннях компанії шляхом переведення на дистанційний режим роботи задля зниження ризиків зараження та поширення вірусу через пересування у громадському транспорті та контактування з іншими людьми.

Проводяться заходи протиепідемічного просвітницького характеру. Працівники мережі отримують детальну фахову інформацію про убезпечення себе, своїх колег і близьких від вірусних захворювань, у тому числі коронавірусної інфекції, а також про симптоматику та перебіг застудних вірусних захворювань, щоб вони своєчасно припиняли контакти з колегами та близькими, не наражаючи їх на небезпеку.

Компанія REWE International AG здійснює управління магазинами під такими роздрібними брендами: BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA і ADEG. Вона лідирує на ринку роздрібної торгівлі й аптечного бізнесу Австрії та є найбільшим роботодавцем країни, забезпечуючи робочі місця майже для 44 100 осіб. Компанія входить до складу німецького концерну REWE Group — однієї з провідних корпорацій у галузі роздрібної торгівлі та туризму. В Австрії компанія REWE International AG володіє серією відомих власних брендів, зокрема Ja! Natürlich (бренд органічних продуктів), Clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein і MY. Також оперує на ринку туристичних послуг: її представляють компанії ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN і Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen і BILLA-Vorteilsreisen).

Із головного офісу  (м. Вінер-Нойдорф) компанія REWE International AG не лише веде бізнес в Австрії, але й керує супермаркетами концерну REWE Group, що працюють під роздрібним брендом BILLA в семи країнах Центральної та Східної Європи: Болгарії, Хорватії, Чеській Республіці, Румунії, Росії, Словаччині й Україні. Чисельність співробітників компанії REWE International AG в Австрії та інших країнах становить понад 92 000 осіб. Під управлінням компанії працюють більш як 4 350 магазинів. У 2018 році валовий оборот компанії становив 14,24 млрд євро.

Компанія «БІЛЛА-Україна» входить до складу REWE Group, що заснована у 1927 році у місті Кельн (Німеччина). Основні галузі діяльності REWE Group — роздрібна й оптова торгівля продуктами харчування та туризм.

Перший в Україні супермаркет BILLA відкрили в 2000 році. Зараз мережа нараховує 33 супермаркети, основна частина яких розташована в Києві. Також супермаркети BILLA представлені в Ірпені, Вишгороді, Борисполі й один у Житомирі. На сьогодні «BILLA-Україна» — один із найбільш відкритих роботодавців на ринку: в компанії працюють понад 1400 співробітників.