All Retail
Опубликовано

Компанія «АТБ-Маркет» оприлюднила інформацію від постачальників, щодо підвищення ціни на яйця

Компанія «АТБ-Маркет» продовжує відкрито інформувати своїх покупців про ситуацію, що складається з ростом цін на продукти та товари першої необхідності в умовах загальнонаціонального карантину та економічної кризи.  

Згідно прогнозам аналітиків компанії у найближчі тижні прогнозується зростання цін на яйце куряче. Це зростання обумовлене скороченням поголів'я птиці, а також прагненням виробників наблизити відпускну ціну до собівартості виробництва (в середньому 15-16 грн. на 1 десяток). Подальше ціноутворення буде залежати від чинного поголів'я птиці в галузі, курсу гривні, епідеміологічної ситуації, можливості експорту продукції.

Так, за даними компанії на 27 березня виробники яйця курячого в Україні заявили про суттєве підвищення цін на яйця з 01  квітня до + 47% від поточних закупівельних цін. Насамперед, це такі компанії, як: ТОВ «АВІС-Україна», ТОВ «Інтер-Запоріжжя», ТзОВ «Імперово-Фудз». (https://www.atbmarket.com/news/975/)  На сьогодні компанія «АТБ-Маркет» веде переговори з цими та іншими виробниками щодо недопущення такого значного підвищення.

Зазначаємо, що роздрібна ціна в магазинах торговельної мережі «АТБ» на яйця курячі поки залишається без змін. При цьому компанія буде змушена підняти ціну на відсоток підвищення цін постачальниками, за фактом отримання поставок товару за новими цінами, а також з урахуванням необхідності надати кожному покупцю магазинів торговельної мережі «АТБ» придбати дану продукцію без обмежень та в необхідній кількості.

Нагадаємо, що раніше компанія «АТБ-Маркет» вже опублікувала у себе на сайті інформацію від постачальників мережі про підвищення вартості відпускних цін так званого «борщового набору» і фруктів. Зокрема, офіційні листи від таких компаній як: ТОВ «Агро-Овен», ТОВ «ВПК Агро», ТОВ «АПК Грін Лайн», Ф \\ х Таврія-Скіф.