All Retail
Опубликовано

КОЛО запускає сервіс онлайн-замовлень продуктів по телефону

Через вимушений карантин все більше людей відмовляються від самостійного походу до магазинів, віддаючи перевагу онлайн замовленням та доставці їжі. Не відстають від сучасної тенденції і продуктові рітейлери.

Мережа продуктових магазинів КОЛО формату «біля дому» також вирішила запровадити новий сервіс у кількох магазинах своєї мережі. Відтепер покупці зможуть не виходячи з квартири замовити необхідні продукти за номером телефону.

Для початку нову функцію запроваджують у 5 магазинах мережі. Ось їх адреси та номери телефонів, за якими можна зробити замовлення:

  • м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 3 - тел. +38 050 494 78 86
  • м. Київ, вул. Воскресенська, 16-В - тел. +38 099 470 02 55
  • м. Київ, вул. Академіка Лебедєва, 1 - тел. +38 050 200 38 52
  • м. Київ, пр. Соборності, 17 - тел. +38 095 878 23 01
  • с. Чайки, вул. Лобановського, 19 - тел. +38 050 680 01 73

Прес-служба КОЛО повідомляє: "Якщо такий сервіс буде користуватися попитом у покупців, не виключене його масштабування на всю мережу".

Як працюватиме сервіс онлайн замовлення від КОЛО?

1.Через номер телефону покупець замовляє необхідні продукти напряму у продавця. Для кожного магазину, що здійснює цю послугу, буде окремий номер телефону. Дізнатися його можна на сайті мережі або в самому магазині – на фасаді кожної торгової точки буде розміщуватися плакат із зазначенням відповідного номеру.

2. Продавець допомагає покупцеві обрати необхідні товари, консультує з наявності та вартості відповідних продуктів та складає все у пакет (у масці та рукавичках).

3. Покупцеві залишається тільки прийти в магазин у зручний час, розрахуватися (готівкою або карткою) та забрати замовлення.

Детальніше про умови та особливості нової послуги можна дізнатися на офіційному сайті мережі КОЛО за посиланням https://kolomarket.com.ua/news/zamovlennja-produktiv-z-magaziniv-kolo-po-telefonu/