All Retail
Опубліковано

Як бізнес виходить з карантину: результати опитування від Ringostat

21 червня стартувало опитування про те, як бізнес виходить з карантину. Його провели Ringostat — платформа колрекінга, телефонії і наскрізний аналітики. Вона ділиться з нашими читачами результатами опитування. Дізнайтеся, з якими складнощами зіткнувся бізнес, що планує робити з персоналом, як змінює цінову політику і багато іншого.

За задумом Ringostat, результати опитування допоможуть бізнесу:

  • дізнатися, якою бачать ситуацію інші учасники ринку;
  • подивитися, як поводяться компанії при виході з карантину, і порівняти це з власними діями;
  • проаналізувати, які аспекти ви могли упустити, і посилити свої позиції;
  • зрозуміти, на які моменти зараз не звертають увагу інші гравці — і, використовувати це, щоб отримати більше частки ринку.

Результати опитування компанія оформила у вигляді наочної інфографіки:

Які висновки дозволяє зробити опитування

  1. Карантин змусив бізнес масово діджиталізуватися. Багато компаній ввели онлайн-послуги, більшість планує вкладати 100% бюджету на просування в мережі.
  2. Підприємці передбачувано зіткнулися зі зниженням попиту і відтоком клієнтів. При цьому складності з доставкою і логістикою стали проблемою для меншої кількості опитаних.
  3. Більшість компаній не планує підвищувати ціни, на другому місці бізнес, який подумує про підвищення не більше, ніж на 10%.
  4. Велика частина керівників і менеджерів не вважає, що карантин їх надовго вивів з ладу. Вони очікують, що за півроку повернуться до колишніх обсягів прибутку, а частина респондентів відзначили навіть зростання заробітку.
  5. Більшість компаній роблять ставку на поліпшення сайту і платний трафік для просування. Також ефективним каналом вважається SMM.
  6. При цьому інструменти для автоматизації та контролю сейлзiв, впровадження скриптів не користуються популярністю. Хоча саме це часто допомагає ефективно збільшити конверсію в продаж і не вимагає додатково вкладатися в сайт або рекламу.
  7. CRM стала найпопулярнішим інструментом автоматизації робочих процесів. Подібні системи планує використовувати більшість компаній навіть після виходу з карантину.
×