Чому покупці кидають кошики з товаром. Яким методом дотиснути покупця
- Фото:
- www.psm7.com
«У вашому кошику сумує самотня покупка», хто з нас не стикався з подібними нагадуваннями? Цікаво, наскільки вони ефективні і в якому відсотку випадків допомагають дотиснути покупця?
Уявімо ситуацію: власник бізнесу робить сайт, додає товари, налаштовує Google Merchant Center, а також контекстну рекламу і товарні оголошення інтернет-магазину. Покупці заходять і додають товар в корзину. Господар уже потирає долоні і вважає конверсії, АЛЕ! Люди не купують!
Спочатку зовсім незрозуміло, чому це відбувається, адже все так добре починалося. Відмова на останньому етапі воронки продажів - що може бути більш образливим? І це не поодинокий випадок, а швидше загальна тенденція. Маркетологи відомої компанії SaleCycle.com кажуть, що відсоток незавершених покупок зростає з кожним роком.
У цій статті ми розберемо питання кинутих кошиків і запропонуємо варіанти його вирішення.
Чому покупці кидають товар?
Навіть якщо у вас найкращим чином налаштований Гугл Мерчант і розумні торгові кампанії, неприємну статистику ніхто не відміняв. Є кілька основних причин незавершеної операції:
- Важко оформити покупку.
- Технічні неполадки.
- Складна реєстрація на сайті.
- Додаткові витрати.
- Сумнівна система оплати.
- Сумнівні гарантійні зобовʼязання.
Ці пункти можуть значно погіршити показники конверсій, тому розберемо їх детально.
Складно оформити покупку
До 25% покупців, які вже практично зважилися, можуть «відвалюватися» на етапі оформлення угоди. Виною тому довгий і складний процес. Спрощення добре позначається на статистиці. Рекомендуємо зводити до мінімуму додаткові питання, анкетування і т.п.
Відмінно себе зарекомендувала покупка в 1 (3) клік(а). Тим більше, цей підхід допомагає максимально використовувати те, що маркетологи називають спонтанними покупками. Людина зайшла, їй сподобалося, і вона купила при мінімумі кліків — це норма сьогоднішнього дня.
Технічні неполадки
Глюки сайту — це проблема продавця, а не покупця, при двох «але» :
- Якщо у вас унікальний товар.
- Якщо найнижчі ціни.
Зараз ніхто не буде чекати, поки робота сайту налагодиться: людина піде туди, де все працює і купить швидше, ніж ви встигнете перевантажити сервер.
Приблизно 19% покупців кидають покупки, якщо сайт починає себе вести неадекватно. Сумарна кількість втрат при цьому вища, ніж витрати на модернізацію сайтів. Тому веб-ресурс повинен працювати як годинник. Зведіть до мінімуму неполадки і відсоток неоплачених покупок зменшиться.
Складна реєстрація
Реєстрація на сайті повинна бути можлива через акаунт Google або соцмережі. Це норма, і мало хто любить вводити імʼя, прізвище, стать, місто, телефон і т.д. Натискаючи "Купити", людина, найчастіше, налаштована купувати, а не писати твір про себе.
Опція входу через акаунт Гугла або соцмережі може помітно скоротити підвислі в кошику товари і додати конверсій.
Додаткові витрати
Додаткові або приховані витрати — зло для продажів, особливо, якщо Ви пропонуєте послуги. Ось уявіть, Ви якісно налаштували розумні торгові кампанії, підготували контент і розраховуєте, що отримаєте лояльних клієнтів. А в результаті — мало клієнтів, люди не повертаються і не рекомендують друзям. Чому? Тому що їм довелося додатково сплатити доставку, податок або ще що-небудь неприємне.
Несподівана доплата псує враження, навіть якщо сума невелика. Покупцеві здається, що це шахрайство, замануха і хитрість, тому прозорість у фінансах — найважливіший момент, особливо при розрахунку на довгу співпрацю.
Сумнівна платіжна система
Клієнту може сподобатися сайт, товар або послуга, але вони так і залишаться незатребуваними, якщо він не довірить номер карти платіжній системі. Ненадійна система оплати помітно підвищує зрив угоди. Приблизно 20% користувачів відмовляються переводити гроші, якщо не впевнені, що сайту можна довірити реквізити.
Гарантії
Залізобетонні гарантії — вагомий плюс до покупок. У кожного комерційного сайту повинні бути прописані надійні гарантії, система повернення та післягарантійного обслуговування. Довіра до бізнесу безпосередньо повʼязано з ними.
Замість висновку
Якщо Ви хочете зменшити число незавершених угод і забутих кошиків, рекомендуємо по порядку перевірити, чи відповідає ваш бізнес 6 пунктам, які ми розбираємо в цій статті. Якщо «так» — то у вас є серйозна заявка на майбутнє. Якщо «ні» — проведіть роботу над помилками, доопрацюйте і виправте недоліки.
Ну і експериментуйте, наприклад, зробіть автоматичне нагадування. Практика показує, що просте повідомлення на пошту або в месенджер, збільшує продажі і, відповідно, прибуток.
І не забувайте про те, що грамотно налаштовані Гугл Мерчант і оптимізовані торгові кампанії — це те, що повинно бути в арсеналі кожного інтернет-магазину.