All Retail
Опубліковано

Висока оренда, карантин, конкуренти ... Чому рітейлери закривають свої магазини?

Рітейлери пропонують відвідувачам різноманітні програми лояльності, акції, розіграші, колаборації. Вони роблять свої магазини в унікальному дизайні або ж впроваджують технології додаткової реальності — аби перетворити процес покупки в певну пригоду.

Зрозуміло, що мета всіх цих дій — зробити так, щоб покупець знову і знову повертався в той же магазин, що для самої мережі знаменує підвищення товарообігу, прибутку і кількості подальших відкриттів.

Але якщо все так добре, і торговельні оператори справляються з поставленими завданнями та втіленням своїх цілей, тоді чому в країні щорічно не тільки закриваються окремі магазини, але і йдуть цілі мережі? Очевидно, екосистема роздрібного світу складається не з одних лише відкриттів.

Далеко ходити за відповідями ми не стали, а самі дослідили цю тему, використавши для цього дані по закриттю торговельних точок за 2019-2020 рр. в секторі food-рітейлу України.

Загальною кількістю за останні два роки вітчизняний роздріб втратила трохи більше ніж 700 магазинів. При цьому, якщо проаналізувати цю ситуацію в регіональному аспекті, то лідером тут виявиться Східна Україна — саме на неї припало 37% від загального числа закритих торгових обʼєктів в зазначений період. Недалеко від Сходу пішла Західна частина нашої країни, де у 2019-2020 рр. перестало функціонувати 229 магазинів (33% від загальної маси). Київ, де припинили дію 77 торгових точок (11%), опинився на третьому місці в цьому антирейтингу.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або