All Retail
Опубліковано

Топ-10 українських продуктових мереж за кількістю магазинів і темпами відкриттів

Фото:
atbmarket.com

Які оператори української продуктового роздробу відкривали найбільше магазинів, які регіони стали пріоритетними для рітейлерів і як змінилися позиції в першій пʼятірці гравців за три перших місяці 2021 року.

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine представила своє чергове дослідження «Топ-175 торгових операторів FMCG України за кількістю магазинів, I квартал 2021-го».

У звіті експерти проаналізували: хто з рітейлерів і де відкриває нові торгові точки, які формати магазинів найбільш популярні, на що робить ставку той чи інший гравець національного чи регіонального масштабу.

У порівнянні з аналогічним звітом річної давнини можна помітити суттєві зміни за темпами зростання різних мереж. Так, в топ-6 мереж FMCG за темпами розширення з колишніх лідерів залишилося дві третини — КОЛО, АТБ, Делві і BOX Експрес маркет. Причому всі рітейлери розвивалися різноспрямовано. Якщо рік тому і КОЛО, і АТБ відкрили по 20 магазинів, то в 2021-му КОЛО наростив темп відкриттів за квартал на пʼять магазинів, а АТБ — навпаки — відкрив менше на пʼять торгових точок.

У той же час Делві зберіг темпи розвитку, відкривши 10 нових магазинів, а BOX Експрес маркет впевнено його наздоганяє. Новачки в списку лідерів серед швидкозростаючих гравців — Novus і Домашній маркет. Якщо швидкий розвиток Novus можна пояснити переформатуванням магазинів мережі Billa, то Домашній маркет явно виділяється з його 15 новими торговими точками. Що можна порівняти з темпами розвитку найбільшої мережі продовольчого рітейлу — АТБ, яка до початку 2021 року переступила рубіж в 1200 магазинів, а в квітні вже налічувала 1215 магазинів.

Порівнянні з торішніми темпи розвитку показує і Fozzy Group, яка, на відміну від лідера ринку — АТБ — розвиває обʼєкти різних форматів і брендів: магазини біля будинку Фора, супермаркети Сільпо, дискаунтери Thrash! Траш!, гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, а також преміальні маркети Le Silpo і Favore.

З початку цього року Fozzy відкрила 9 магазинів — більше, ніж рік тому за той же період (7 торгових точок), але прохідний бал в топ-6 найбільш швидкозростаючих тепер — не менше 10-ти магазинів за три місяці. Проте, Fozzy Group впевнено посідає друге місце за кількістю торговельних точок — 621. Це на 55 більше, ніж рік тому.

Найшвидшими темпами розвивається мережа магазинів біля будинку КОЛО — з березня минулого року їх стало більше на 121-ну торговельну точку. Фактично за 12 місяців мережа подвоїлася, що дозволило їй піднятися на четверту сходинку рейтингу за кількістю магазинів.

Повну версію звіту GT Partners Ukraine ви можете придбати за посиланням.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або