All Retail
Опубліковано

Заклади HoReCa зменшують свій фудкост, поступово відмовляючись від закупників

Як саме вони працюють зараз, розповів Максим Стукало, керівник напряму b2b-продажів сервісу доставки Zakaz.ua.

В останній час помітно зростає попит на послугу онлайн-замовлення та сервісу доставки серед представників готельно-ресторанного бізнесу.

Вимоги суворих та вибагливих шеф-кухарів, власників бізнесів, інших представників HoReCa і кінцевого споживача дещо відрізняються. Адже замовлення для b2b мають певні особливості за типами продуктів, об’ємом і вагою замовлень і, звичайно, вимогам щодо калібрування, ступеню визрівання тощо.

Багато хто із закладів готельно-ресторанного бізнесу, кафе, кейтерингів, фаст-фудів та кав’ярень уже спробував та відчув зручність сервісу збору та своєчасної доставки продуктів харчування через онлайн-платформи. Така схема роботи дає можливість відмовитись від закупників, зменшити фудкост та витрати часу на координацію постачальників і процесів.

Скорочення кількості персоналу

Зазвичай для організації безперебійного постачання наймали закупника з автомобілем, середня заробітна плата якого у Києві була у межах 20 — 28 000 грн. До того ж, знайти кваліфікованого і чесного спеціаліста достатньо важко. Нерідко доводиться самостійно займатися закупками та витрачати на це багато часу. Або співпрацювати з десятками постачальників, що суттєво підвищує ризики зривів. Якщо звертатися до сервісів доставки, де вся організація процесу відточена та продумана до дрібниць, то економія на персоналі може бути 8-12%.

Реальна економія

Багатьом закладам сфери HoReCa уже вдалося зменшити свій фудкост за рахунок сервісу доставки на 10-15%.

Опція моніторингу акцій від супермаркетів та промо від виробників дає можливість отримувати товари інколи навіть дешевше, ніж у прямих постачальників. Орієнтовна економія на харчових продуктах складає 5-15%, для алкоголю — 20%.

У середньому користування сервісом доставки дає можливість зекономити 10-15% у порівнянні з ринковими цінами чи пропозицією одного постачальника, не виходячи з кухні.

Зручність та гнучкий підхід

Для клієнтів є можливість робити замовлення на визначений двогодинний слот. Також можна обрати варіанти заміни у разі відсутності товару (автозаміна чи пряма комунікація зі збиральником телефоном або у чаті). Ще замовник може прописати коментарі до кожного продукту.

За кожним клієнтом закріплюється персональний менеджер, готовий допомогти в нестандартній ситуації.

Онлайн-замовлення дозволяє вибрати необхідне, провести аналіз цін, ознайомитися з новинками більше ніж 100 000 позицій асортименту. Такого портфеля немає у жодного з постачальників.

Зручно, що на сайті відображається актуальний прайс та залишки. І найголовніше є можливість вибрати форму оплати: готівкова, безготівкова або банківською карткою.

Дедлайни без зривів

Найбільший страх шефа, коли постачальник не привіз вчасно потрібні продукти. Сервіс доставки дозволяє бути впевненим, що оформлене ввечері замовлення прибуде зранку у призначений термін часу та у повному обсязі. Це виключає ризик погіршення лояльності клієнтів через стоп-лист на їхні улюблені страви.

✔ Безперебійність роботи сервісу доставки (цілодобово та без вихідних).

✔ Можливість зробити передзамовлення, дізнатися очікувані ціни та терміни поставки.

Гарантія якості

Збиральники сервісу доставки проходять постійне навчання та інструктажі. Вони мають розуміння, що таке калібрування, ступінь визрівання, та можуть визначити свіжість риби та «зачистку» м’яса.

Партнери-супермаркети, які притримуються стандартів безпеки продуктів харчування, гарантують якість товарів. Усі обов’язково мають відповідні сертифікати та документи. Жоден із закупників не зможе надати таких гарантій.

Отже, отримувати якісну продукцію для закладу і при цьому економити час та кошти цілком можливо. Онлайн-сервіс дає можливість організувати закупівлі централізовано та за доступну оплату. Власників бізнесу, які рахують свої витрати, більш ніж влаштовує такий варіант забезпечення всім необхідним. Адже переваги, які отримують представники HoReCa від зміни форми закупівель, очевидні. Особливо, зважаючи на реальну економію на персоналі та фудкості.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або