All Retail
Опубліковано

У що інвестуватимуть роздрібні мережі в умовах кризи?

Теги:
розвиток рітейлу
інвестиції
Фото:
retailtrends.pl

На форумі Retail Trends 2022 у Варшаві під час дебатів «What next? Виклики та можливості», учасники розповіли у які сфери торгівля інвестуватиме найбільше у невизначені часи.

«Наші спостереження та дослідження показують, що компанії інвестують у підвищення ефективності шляхом автоматизації та модернізації систем управління ланцюгами постачання, а також в ініціативи, спрямовані на найбільш ефективне управління енергією та сировиною», — сказала Кароліна Зайдель-Павлак, керуючий директор NielsenIQ. Також вона наголосила, що ритейлери продовжуватимуть інвестувати в магазини самообслуговування. Польща є одним із лідерів такого типу рішень і споживачі це схвалюють.

Зміниться і підхід до інвестування в продукти. За словами керуючого директора NielsenIQ, зростання витрат на виробництво м’яса може призвести до посилення зацікавлення овочевими замінниками м’яса та молочних продуктів.

Віктор Патерно, президент правління мережі 7-Eleven на Філіппінах, зазначив, що його компанія зосередиться на тих речах, які дозволяють їй реагувати на поточні зміни: «Майбутнє невизначене. Ми інвестуємо в ланцюжок постачання і його аналітику, а також у планограми».

Павло Мусял, президент правління румунської мережі Profi Rom Food, зазначив, що витрати зростають у сфері заробітної плати, енергії та дистрибуції, і саме тут його компанія хоче підвищити ефективність. «Також ми будемо оцифровувати та автоматизувати процеси на рівні магазину», — додав він, звернувши увагу на необхідність змін у законодавстві, які були б більш вигідними для бізнесу.

Президент Eurocash Group Павло Сурувка також розповів про роботу над ефективністю своєї компанії. «Ми завжди були найефективнішим оптовим постачальником, але зараз хочемо підійти до теми ще більш радикально». Він додав, що його компанія також хоче підвищити конкурентоспроможність як виробників, так і ритейлерів, що співпрацюють з Eurocash. Також планується розвиток використання даних споживачів та оцифровування процесів.

Мацей Луковські, член правління та комерційний директор Biedronka говорить: «Сфера інвестування не зміниться. Ефективність витрат буде важливою, оскільки саме вона дозволяє нам реалізувати основу нашої стратегії — низькі ціни. Центр уваги буде встановлений саме на цьому, щоб мати можливість створювати більшу цінність, ніж у наших конкурентів».

Żabka хоче інвестувати значні кошти в технології, оскільки вона зосереджена на наданні споживачам відповідного рівня послуг через різні канали. «Ми продовжуватимемо інвестувати в розвиток не лише магазинів Żabka, а й усієї екосистеми ultraconvenience», — сказав Адам Маніковскі, керуючий директор Żabka Polska.

Залишається відкритим запитання, наскільки вдасться реалізувати задумане. За словами Мацея Кронке, партнера, керівника команди Revenue Management, Strategy & Polska, виграє той, хто добре розуміє свого споживача і те, що відбувається за кулісами всієї організації, а також зробить висновки та побудує команду, яка зможе самостійно приймати рішення. «Кожен із форматів може розвиватися. Однак якщо ми не повернемося до інфляції на рівні 6-8%, важко говорити про розвиток, точніше, збереження статус-кво», — сказав він.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або