Як підвищити доступність та видимість товару на полиці та врятувати продажі?
У нашій попередній статті під назвою «Чи є „срібна куля“, щоб вирішити проблему відсутності товару в ритейлі?» ми писали про масштаби проблеми відсутності товару (OOS) у роздрібній торгівлі, різницю між OOS магазину та OOS полиці та шість ключових областей, над якими треба зосередитися для вирішення проблем доступності товару на полиці. Статтю читайте за посиланням.
У цій статті більш детально хочемо поговорити про проблеми операційної діяльності магазину, які негативно впливають на доступність товару на полиці (On Shelf Availability або OSA) і як з ними боротися.
Нижче наведено список найбільш поширених операційних проблем у магазині:
- Фантомний продукт. Система обліку запасів включає залишки товарів, яких немає в магазині.
- Товари, які не придатні для продажу. Своєчасно не списана бракована та прострочена продукція, яка перебуває у магазині та системі обліку залишків.
- Товар у магазині, але не на полиці — товар після постачання все ще знаходиться на складах магазину, або поповнення полиці затримується протягом дня.
- Покупці не бачать товар — товари заставлені іншими товарами, або товари в невеликій кількості не видно глибоко на полицях.
- Невідповідність цін — одна ціна вказана на ціннику, а інша — у касовому чеку (або відсутність цінника на полиці).
- Пізній старт промо — відсутні акційні товари або відсутній акційний цінник.
- Занадто маленькі замовлення — постійно замовляється надто мало товарів і їх не вистачає між поставками.
- Поличний простір, зайнятий непродаваними товарами — асортимент категорії у конкретному магазині включає непотрібні покупцям товари, які не дозволяють ширше поставити найліквідніші товари.
Як ритейлери вирішують ці проблеми зараз?
Досі більшість ритейлерів використовують традиційні методи управління доступністю товару:
- Обробка даних за допомогою Excel або інструментів BI.
- Регулярний обхід магазину (аудит).
Обидва вказані методи застаріли:
- Точність ідентифікації подій OOS є низькою та запізнілою.
- Активна участь аналітиків та персоналу магазину робить процес чутливим до людських помилок, дорогим та важко масштабованим.
Які сучасні рішення відкривають можливості збільшення продажів?
Рішення з управління доступністю товару на полиці можна поділити на 2 типи:
- Інструменти, розроблені за допомогою технології розпізнавання зображень (IR).
- Інструменти просунутої аналітики, розроблені за допомогою технології машинного навчання.
Обидва рішення забезпечують своєчасне та точне визначення подій нестачі товару на полиці, проте впровадження IR рішень набагато дорожче і займає набагато більше часу. IR рішення вимагають значних капітальних вкладень у устаткування розпізнавання зображень та його інтеграцію; отже, окупність інвестицій перебуває під високим ризиком.
Що таке SUMATUS on shelf availability?
Інструмент, розроблений з використанням технології машинного навчання, призначений для відстеження ділянок відсутності руху по залишках у магазинах, щоб виявляти операційні проблеми, усувати їх, покращувати доступність та видимість продукту на полиці та тим самим рятувати продажі.
Інструмент призначений для фізичних магазинів, особливо він затребуваний для продуктових магазинів, дрогерів, аптек, будівельних маркетів, товарів повсякденного попиту.
Як це працює?
- Алгоритми машинного навчання щодня аналізують рух по залишках кожного магазину, кожного товару та у разі його відсутності сповіщають магазин про можливі операційні проблеми щодо товарів.
- Персонал магазину щодня отримує актуальні оповіщення для вжиття заходів щодо певного списку проблемних товарів.
- Співробітники магазину усувають неполадки і відразу починаються продажі цих товарів.
- Співробітники магазину пропонують відгуки про попередження, а команда SUMATUS працює над підвищенням точності.
Чому ритейлерам слід вибирати SUMATUS on shelf availability?
- Задоволені покупці. Вони можуть легко побачити та знайти свої звичайні продукти.
- Задоволені працівники магазину. Вони отримують своєчасні, конкретні, актуальні, точні та пріоритетні сповіщення.
- Задоволені спеціалісти відділу управління товарним запасом. У системі коригуються залишки та робляться точні замовлення. Ідеальне доповнення до інструментів прогнозування попиту та замовлення.
- Задоволена ІТ-команда. Впровадження ще ніколи не було таким простим — потрібно мінімум даних, впровадження відбувається менш ніж за тиждень.
- Задоволений менеджмент. Окупність з першого дня запуску — не вимагає жодних капітальних вкладень на обладнання та інтеграцію. Ціна починається від 1 євро за магазин на день, заощаджує продажі до 2%.
- Задоволена команда SUMATUS. Тому що всі задоволені.
______________________________________
Запросіть безкоштовний пілот: info@sumatus.eu або +370686 55047 (Viber, Telegram, WhatsApp) чи пройдіть за посиланням https://www.sumatus.eu/freedemo