Вебінар «Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит»
Як дослідження даних і машинне навчання допомагають відслідковувати зміни попиту, реагувати на потреби клієнтів, оптимізувати асортимент і викладку в торгових точках? Як ефективно використовувати інформацію при плануванні асортименту?
На ці та інші питання відповідатимуть СЕО Сonsulting for Retail Павло Щербаков, а також експерти компанії Андрій Шевчук та Денис Ромаш.
Відвідавши вебінар, ви дізнаєтеся:
- Для чого необхідно визначати ролі товарних категорій для покупця і рітейлера.
- Як роль категорії дозволяє визначити асортиментну стратегію.
- Що таке кластеризація магазинів у розрізі товарних категорій за паттернами купівельних переваг, і чому вона більш ефективна, ніж кластеризація торговельних об’єктів з узагальненими показниками.
- Як при формуванні асортименту одночасно врахувати підвищення ефективності операцій, керованість і купівельні переваги.
Коли: 18 червня 2020 р.
Аудиторія вебінару: категорійні менеджери, управляючі роздрібними мережами, комерційні директори.
Час початку вебінару по країнах:
Україна, Білорусь, Росія (Москва) — 18:00
Азербайджан, Грузія — 19:00
Узбекистан — 20:00
Казахстан — 21:00
Тривалість вебінару — 1,5 години.
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.
Реєстрація обов’язкова за посиланням