All Retail
Опубліковано

Седрік Броссе, Leroy Merlin: Не розглядаю Епіцентр як стандартного конкурента

Теги:
Леруа Мерлен
Фото:
RAU

Генеральний директор Leroy Merlin в Україні Седрік Броссе розповів про темпи розвитку мережі і зміні формату магазинів, а також про конкуренцію та перспективи розвитку в країні.

Про плани компанії в Україні: Думаю, ми готові до того, щоб відкривати мінімум по два нових магазини в рік. При цьому розглядаємо не тільки столицю, а й регіони. В першу чергу Одесу, Львів, Дніпро, Харків. Це величезні міста з великим населенням, тому впевнений у можливості відкриття магазинів в цих регіонах. Саме міста-мільйонники будуть для нас в пріоритеті. Будемо шукати там приміщення площею близько 10 000 кв. м.

Про зростання онлайн-продажів: З початку епідемії коронавіруса і введення карантину в нашій роботі відбулося дві значущі зміни. По-перше, ми додали товари, призначені для санітарної обробки, антисептики, маски і т. д. По-друге — ми суттєво наростили онлайн-продажі. Якщо ще два роки тому інтернет-продажі компанії становили лише 2% від загального товарообігу, то на початку цього року відповідний показник досяг 10%.

Під час карантину частка онлайн-продажів в середньому зросла до 20%, а в деякі дні досягала 40%.

Про конкуренції з Епіцентром: Я не розглядаю Епіцентр як стандартного конкурента. Так, це сильний локальний гравець, який знає, як вести бізнес. Але все ж Епіцентр вже давно не DIY-гіпермаркет. У них величезний асортимент, тому Епіцентр для мене — як маркетплейс, де можна купити майже все. Звичайно, деякі товарні групи у нас перетинаються, і ми вчимося новому, коли конкуруємо з таким великим рітейлером, зміцнюємо сильні сторони свого бізнесу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або