Новачок на олімпі спортивних брендів. Як і чому в Україну «увірвався» польський 4F?
- Фото:
- All Retail
Уже понад 20 років бренд 4F наповнює нішу спортивного рітейлу необхідним для занять туризмом і спортом одягом. У цій компанії цінують стиль і багатофункціональність, розробляючи речі як для професійних спортсменів, так і для любителів активного способу життя. Сьогодні рітейлер оперує 174 монобрендовими точками 4F в Польщі і представлений в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу. Перший такий магазин в нашій країні відкрився в столичному ТРЦ Retroville, а амбассадором цього бренду стала компанія «Епіцентр К», яка, зокрема, розвиває в Україні мережу Intersport.
Про експансію 4F, про цінову політику і про плани компанії на майбутнє — читайте в інтервʼю з директором «Intersport Україна» Юлією Максименко.
— Як виникла ідея інтеграції польського спортивного бренду 4F в проект співпраці з "Епіцентром«?
- Спортивний напрямок завжди був в пріоритеті власників групи компаній «Епіцентр». Олександр Герега бере активну участь у спортивному житті країни, очолює федерацію важкої атлетики, федерацію волейболу, підтримує футбол, бадмінтон і т.д. В «Епіцентрі» вважають напрямок спортивних товарів дуже перспективним, враховуючи загальний світовий тренд на здоровий спосіб життя.