All Retail
Опубліковано

8 франшиз за пів року, або як іспанський бренд MUCHO GUSTO ввірвався до ритейлу України

Теги:
Mucho Gusto
Фото:
All Retail

Мережа магазинів іспанської гастрономії MUCHO GUSTO з недавніх пір представляє свій продукт на теренах України. Компанія належить іспанському консорціуму Mucho Gusto Familia, який обʼєднує міжнародний експорт, ритейл та підприємства з виробництва продуктів харчування.

Українська мережа позиціонує себе як гастрономічний бутік, який працює у форматі шоуруму та гастробару. Представники головного офісу торгового оператора дали ексклюзивне інтервʼю All Retail і пояснили, чому MUCHO GUSTO — це затишний куточок Іспанії у галасливому Харкові та динамічній Одесі.

— Вітаю. Розкажіть, будь ласка, про ідею створення та розвитку бренду MUCHO GUSTO?

— Доброго дня. Для України це зовсім новий проект. При цьому ми вже маємо великий досвід імпорту та експорту з іспанськими бізнес-партнерами в різних галузях. Приблизно останні 10 років у нашого керівництва «мелькала» ця ідея створити унікальний та індивідуальний іспанський продукт в Україні, повʼязаний з тим незабутнім смаком, за яким щорічно летять мільйони туристів з усього світу в гастрономічних турах.

Так, в Україні вже є досить відомі представники у цій сфері бізнесу, але вони пропонують продукцію з різних країн Європи. Ми ж хотіли створити гастрономію саме іспанської кухні — чисто іспанські продукти класу «gourmet» та ексклюзивні «фермерські» товари, які ніколи раніше не можна було побачити на полицях українських магазинів. Тому ми поєднали іспанський продукт з українським та запустили мережу магазинів іспанської гастрономії MUCHO GUSTO.

— А як у вас налагоджено процес доставки продукції з Іспанії в Україну?

— Ми є офіційним імпортером. Завозимо всю продукцію з Іспанії, маємо свій склад у Барселоні, прямі контракти з усіма постачальниками, більшість яких є ексклюзивними. Таким чином, ми ексклюзивно продаємо низку іспанських FMCG брендів в Україні. Вся логістика від закупівлі продукції виробників, до її прибуття магазин повністю виконується нами.

— Як пандемія та карантинні обмеження вплинули на запуск проекту MUCHO GUSTO в Україні?

Ми хотіли стартувати з проектом у 2020 році, але через пандемію, в якій Іспанія та Італія постраждали найбільше, ми були змушені взяти паузу і вже розпочали у 2021 році.

— Добре. Яка основна ідея та концепція вашої мережі магазинів?

— Наша місія — дати українцям якісний іспанський продукт за низькими цінами, реалізуючи його через мережу MUCHO GUSTO. Наші ресурси дозволяють формувати доступні ціни: ми самі закуповуємо продукти і самі їх продаємо.

Коли клієнт заходить до нас у магазин, він одразу чує, як грає іспанська Flamenco, тобто створена атмосфера Іспанії. На стелі прикріплені та висять хамони — у повітрі витають аромати тієї ж Іспанії. Гості можуть зайти, випити вина або просто продегустувати продукцію та паралельно зробити покупки додому.

Також з весни ми почнемо запрошувати справжніх професійних іспанських кортадорів та сирних сомельє для проведення презентацій, майстер-класів та авторських шоу, як це давно існує в іспанській культурі. Ми частинками інтегруємо «смак» Іспанії в Україну.

Зокрема, ми практикуємо випічку іспанського хліба та розвиваємо формат кавʼярень у наших магазинах. Бренд MUCHO GUSTO націлений на потужний розвиток українського ринку ритейлу та колаборацію з вітчизняними операторами, з якими ми також плануємо співпрацю.

— В українських операторів є сильний напрямок власного імпорту. Як ви стимулюватимете їх співпрацювати з вами?

— Ексклюзивність нашої основної продукції означає, що ніхто крім нас не може імпортувати її в Україну. Саме тому наша мережа магазинів іспанської гастрономії має намір розвивати ринок України за допомогою провідних представників українського ритейлу, через співпрацю.

— Чи планує мережа магазинів іспанської гастрономії MUCHO GUSTO розвиватись в інших регіонах України?

— У липні 2021 року ми відкрили перший магазин в Одесі, а напередодні 2022 — у Харкові. Наразі ведеться підготовка нового магазину в Ужгороді. Загалом, протягом 2022 року ми плануємо відкрити не менше 10 магазинів по всій Україні. При цьому компанія відкриває магазини як самостійно, так і через франчайзингову мережу.

— Хто є ядром цільової аудиторії мережі MUCHO GUSTO?

— Це середній клас українців і вище. Ми націлені саме на цю аудиторію. У нас є ексклюзивні преміальні продукти та продукти не із класу «gourmet», відмінної фермерської якості, які можуть купити українці.

— Які товарні категорії сьогодні є флагманами продажів у ваших магазинах?

— Зараз це хамони, ковбаси chorizo, сири манчего та всілякі делікатеси.

— Які методи маркетингу ви використовуєте для залучення клієнтів?

— Це дегустації, акції та різноманітні заходи, які приурочені до іспанських свят. Також просуваємось через інтернет та соціальні мережі. Крім основного офіційного профілю компанії, у кожного з наших магазинів MUCHO GUSTO є свій профіль в інстаграм.

— Ви згадали про можливість розвитку франчайзингової мережі. Вартість перших 10 франшиз проекту MUCHO GUSTO на сьогодні складає 9999 євро. Що передбачають ці інвестиції?

— Командою бек офісу ми все робимо «під ключ»: якщо інвестор не має свого приміщення, тоді шукаємо відповідну локацію через асоціацію рієлторів України, робимо аналіз, затверджуємо. Наші дизайнери-архітектори роблять 3D-візуалізацію магазину. Також ми підбираємо холодильне та касове обладнання, паралельно знаходимо та навчаємо персонал. Ну а далі займаємося регулярним постачанням іспанських продуктів харчування та постійним розширенням асортименту.

— А яким вимогам має відповідати локація для відкриття магазину MUCHO GUSTO?

— Це червона лінія з середньою площею приміщень від 50–100 кв.м. Наприклад, наш перший магазин в Одесі на проспекті Шевченка, 8/2 має площу 85 кв.м, у Харкові (у центрі міста на просп. Науки, 15) — 110 кв.м, там є продуктовий відділ, винний зал та тапас бар.

В цілому, ідеальне місце під наш концепт — це зона street-retail, торговий центр або новий житловий комплекс. Розглядаємо приміщення до 150 кв.м. Докладно ці умови прописані у нашій комерційній пропозиції про франшизу.

— На якому етапі ви зрозуміли, що вигідно розвивати франчайзинг?

— Мета компанії MUCHO GUSTO — розвиток власної мережі магазинів та завоювання ринку України як найбільший постачальник іспанських продуктів харчування. Технічно, щоб самостійно відкрити 5 магазинів, потрібно хоча б рік. А через франчайзингову мережу ми можемо відкрити 25 магазинів за цей же період. Попит серед охочих приєднатися до нашої мережі досить великий і ми навіть змушені відмовляти частині заявок у містах, де вже викуплено або заброньовано квоти на відкриття під нашим брендом.

На сьогодні, ми вже реалізуємо постачання продукції з 38 ексклюзивно підписаними фабриками та підприємствами з Іспанії. А через рік-півтора ми плануємо подвоїти цей список виробників завдяки власній мережі магазинів, що швидко зростає, і ринку збуту продукції.

Франчайзинг — наш метод масштабування бізнесу та розвитку мережі, як це робить увесь світ.

За пів року вже продано 8 франшиз і це лише маленький початок великої міжнародної мережі. Наприклад, ви можете побачити динаміку заявок у нашому профілі Інстаграм: http://instagram.com/mucho_gusto_official, де тільки за перші 2–3 дні просування посту про франшизу, ми отримуємо під ним від 50 до 60 коментарів та приватних заявок на надання подробиць про франшизу.

— Які вимоги Ви висуваєте до людини, яка хоче придбати франшизу?

— Наш потенційний франчайзі — кожен охочий підприємець України чи країн СНД із досвідом ведення бізнесу. Але найголовніше — це бажання мати дуже смачний та прибутковий бізнес.

— Багато food-ритейлерів за останні 2 роки кинулися відкривати власні онлайн-майданчики, таким чином реагуючи на умови пандемії. Ви думали про це? Чи може бути економічно вигідним проект MUCHO GUSTO?

— Звичайно. Зараз ми запускаємо наш новий сайт — mucho-gusto.com.ua і буде обовʼязкове позиціонування через онлайн-формат. Кожен зможе купити нашу продукцію за декілька кліків та отримати доставку додому чи через відділення Нової Пошти.

— Які плани у компанії на 2022 рік, крім відкриття нових магазинів?

— Ми маємо власну лінійку продукції MUCHO GUSTO. Після відкриття пʼятого магазину, почнемо завозити в Україну продукти харчування під власним брендом. Це будуть хамони, сири та соуси. Також для українців ми спільно проводитимемо іспанські та каталонські свята, поєднані зі смачними гастрономічними заходами, наприклад, дні іспанської паейлі.

Ми хочемо, щоб наш проект, крім слова «бізнес» або «ритейл», також міг асоціюватися з частинкою іспанської гастрономічної культури, яка є дуже смачною та особливою.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або