
«Партнерство для нас — це про спільні цінності, вектор розвитку та win-win»: як «Аврора» працює з українськими виробниками
Вітчизняне виробництво — це основа економіки під час війни. Великі компанії укладають партнерства з локальними підприємствами, зміцнюючи цей критично важливий сектор. Однак як виробнику потрапити на полиці великих торгових мереж? Як побудова партнерства працює на практиці та чому за 120 годин можна отримати відповідь на свою пропозицію? Про це розповідає Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі мультимаркетів «Аврора».
Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі мультимаркетів «Аврора»
Доброго дня. «Аврора» — беззаперечний лідер сектору one dollar store в українському ритейлі. Скільки постачальників сьогодні має мережа «Аврора»?
Сьогодні на полицях магазинів «Аврора» представлені товари з-понад 30 країн, але близько 50% асортименту мережі становить продукція саме українських виробників. Для нас важливо розвивати бізнес разом із локальними партнерами, адже це внесок у посилення економіки країни, створення робочих місць і підтримку підприємців по всій території України. Це дає змогу не лише забезпечити широкий вибір якісних товарів на полицях, а й підтримати економічний розвиток різних регіонів.
Сьогодні наша мережа співпрацює з понад 600 українськими виробниками. Особливо активно налагоджена робота з постачальниками з Київської (27%), Полтавської (15%), Дніпропетровської (18%) і Харківської областей (13%), і зараз компанія фокусується на розвитку співпраці із західноукраїнськими виробниками. До прикладу, у 2024 році мережа «Аврора» закупила у постачальників з Івано-Франківської області товару більше ніж на 550 млн грн. Це близько 30 підприємств, які є виробниками та імпортерами продукції для магазинів «Аврора».
І взагалі хочу сказати, що ми завжди відкриті до нової співпраці. Тож, якщо ви є виробником косметичних і доглядових засобів, продуктів харчування, декору, посуду, предметів домашнього вжитку і ще сотень інших груп категорій - запрошуємо.
Чи могли б Ви назвати постачальників, з якими співпрацюєте найдовше?
Звісно, я можу перерахувати назви компаній, з якими ми працюємо вже понад 10 років. Але не менш важливі для нас партнери, з якими ми тільки починаємо налагоджувати робочі процеси.