
Середній чек один із найвищих на ринку: чому маркетплейс MAUDAU став один з лідерів українського e-commerce?
Коли e-commerce в Україні вступає у фазу «складного росту», маркетплейс MAUDAU демонструє стійкість і нарощує темпи розвитку, орієнтуючись на потреби постійних клієнтів та інноваційні рішення. У цьому інтерв’ю Ольга Румянцева, CMO MAUDAU, розповіла, чому постійні гості збільшують частоту покупок, як реалізується головна цінність маркетплейсу, а також розкрила важливі аспекти роботи з мерчантами, логістики, використання новітніх технологій та програму лояльності WOW Club.
Як MAUDAU досягає високих результатів? Чому їхній середній чек один із найвищих на ринку? І що чекає на цей маркетплейс у найближчі роки, враховуючи глобальні тренди в e-commerce? Про це читайте у матеріалі All Retail.
Добрий день, Ольго. Почнемо з верхівки. Чому MAUDAU, чому саме такий неймінг?
Передусім варто сказати, що MAUDAU — український онлайн-маркетплейс у складі Fozzy Group. Усередині групи давно існує культура яскравих, сміливих і легко впізнаваних назв, які викликають емоцію й швидко входять у щоденну мову гостей. І MAUDAU органічно продовжує цю традицію.
Для багатьох MAUDAU асоціюється з ключовими метриками продукту:
- MAU — monthly active users,
- DAU — daily active users.
Але це дуже проста асоціація.
Насправді MAUDAU — це маленький щоденний ритуал. Спочатку ти замовляєш на MAUDAU — знімаєш з себе одну рутинну справу завдяки сервісу, а потім «робиш MAUDAU» — звільняєш час і увагу на те, що робити в кайф.
Кожен по-своєму «робить MAUDAU»: від читання книжок до споглядання візерунків на килимі. Комусь воно може здатися дивним збоку, але це нормально. Важливо, що саме тобі це приносить задоволення, повертає драйв і додає якості життю.
У цьому сенсі назва MAUDAU — і меметичний гачок, і продуктова обіцянка, і щоденне нагадування жити в задоволення.
Як ви відчуваєте, в якій зараз фазі ринок e-commerce? Він відновлюється чи навпаки?
Загалом e-commerce продовжує зростати, хоча темпи вже не такі, як під час COVID. Вибуховий стрибок минув, але зростання є: більше покупців, більше транзакцій, особливо з мобільних пристроїв. Ключові драйвери ще набирають вагу і ще не досягли піку: мобільна комерція, персоналізація, омніканальність, швидкі та зручні доставки, розвиток платіжних сервісів, моделі «за підпискою».
В Україні, за регулярними звітами, зокрема Promodo, у різних категоріях дохід в каналі e-commerce зростає з різною динамікою, а от кількість гостей має тенденцію до плато або навіть зменшується. Тож зараз ринок у фазі складного росту: вже немає «зростання за рахунок будь-чого», коли будь-яка дія давала вау-ефект.