All Retail
Сегмент ритейлу
FMCG
Управління компаніїєю
ТОВ «Український Рітейл»
Закриття мережі
2019 рік

ТОВ «Український Рітейл» здійснювала розвиток роздрібного бізнесу СКМ під торговою маркою «Брусничка» на території Східного та Центрального регіонів України. Компанія була заснована 13 вересня 2006 року.

Основна мета компанії – створити одну із найбільших роздрібних мереж в Україні.

Мережа працювала у форматі "магазин біля будинку" площею 300-400 кв.м. та з асортиментом бл. 6000 позицій.

Перший магазин під брендом «Брусниця» було відкрито у березні 2007 року у м. Донецьку.

У червні 2009 року стало відомо, що компанія "Український рітейл" поглинула локальну дніпропетровську мережу магазинів "Олів'є", що складалася з чотирьох магазинів.

У липні 2009 року компанія "Український рітейл" поглинула локальну торговельну мережу в м. Маріуполь з 4 торгових точок (раніше ці приміщення займали магазини "Наш Край").

У серпні 2009 року стало відомо, що в приміщеннях, в яких раніше працювали магазини мережі Varus-Express (22 торгові точки), відкриються супермаркети "Брусниця".

За підсумками 2009 року ТОВ "Український рітейл" подвоїв розміри своєї мережі магазинів порівняно з 2008 роком. У 2009 р. компанія "Український рітейл" вклала 126 млн гривень інвестицій у розвиток мережі "Брусниця".

У 2011 році компанія представила нову концепцію магазинів — фрешмаркет. Починаючи з кінця 2011 р. магазини "Брусниця" були піддані рестайлінгу та переобладнані у фрешмаркети "Брусничка".

Основа формату «Фрешмаркет» - це якісні та свіжі товари від перевірених постачальників за доступними цінами, доброзичливий сервіс. Асортимент магазинів представлений розширеною фреш-групою: м'ясні та молочні продукти, хлібобулочні вироби, свіжі овочі та фрукти. Особливістю «Брусничок» є також випікання хлібобулочних виробів безпосередньо в торговому залі магазину.

Навесні 2015 р., у розпал військового протистояння на Сході України, мережа "Брусничка" ухвалила рішення про закриття цілої низки своїх об'єктів, розташованих на непідконтрольній українській владі території.

Станом на кінець 2016 року кількість магазинів торгової мережі «Брусничка» складала 101 торгову точку у Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях.

До активів компанії належали також розподільчі центри загальною площею близько 21 000 кв. м. та виробничий цех, який забезпечує магазини м'ясною продукцією, свіжою випічкою та кулінарією.

На кінець 2018 р. мережа налічувала 100 магазинів, розташованих у 6 областях України.

У середині жовтня 2019 р. суд Дніпропетровської області розпочав процедуру банкрутства компанії "Український рітейл". У середині 2020 року вже понад 60 приміщень, де раніше працювала мережа "Брусничка", зайняли інші оператори роздрібного ринку. Наприклад, харківська мережа "Посад" зайняла 19 торгових точок, Varus - 17 об'єктів і мережа "Делві" відкрила 6 магазинів на місці, де раніше розташовувалися мережа "Брусничка".

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або