All Retail
Сегмент рітейлу
FMCG
Управляюча компанія
ТОВ "РІТЕЙЛ ТРЕНД"
Закриття мережі
2021 рік

Мережа магазинів «Фуршет» є національним оператором продовольчого і непродовольчого оптово-роздрібного ринку України і входить в число найбільших операторів рітейле в Україні.

Мережа спершу складалася з декількох невеликих магазинів "Ля Фуршет". Пізніше керівництво компанії прийняло рішення про укрупнення. Початком організованих продаж продуктів харчування в Україні можна вважати відкриття в грудні 1998 року в Києві на вулиці Спаській (Поділ) першого супермаркету "Фуршет".

Компанія має власні м'ясопереробні підприємства, пельменні, кондитерські, кулінарні, рибні виробництва та пекарні. Для магазинів мережі виробляються товари під власною торговою маркою "Фуршет".

«Фуршет» розвинув в Україні новий формат магазину - супермаркету-ресторану "Гурман-Фуршет". Такий магазин налічує асортимент більше 12 000 ексклюзивних делікатесних продуктів, компактно розсортованих по відділах.

Слід зазначити, що підприємство першим реалізувало можливість покупки в Інтернет через віртуальний магазин "Фуршет" - www.furshet.ua.

У 2006 році керівництво компанії "Фуршет" прийняло рішення про вихід на ринок роздрібної торгівлі Молдавії. В результаті за кілька років в цій країні (в Кишиневі і Бєльцях) було відкрито 9 магазинів мережі.

У березні 2007 року ЗАТ "Фуршет" підписав угоду з французькою мережею супермаркетів Auchan про створення двох нових компаній і спільний розвиток мережі торгово-розважальних комплексів. При цьому планувалося, що одна з компаній буде розвиватися під торговою маркою Auchan, 66% її акцій буде належати Auchan, 19% - групі "Фуршет", 15% - голові наглядової ради ЗАТ "Фуршет" (Київ) Ігорю Баленко.

Друга компанія створювалася для розвитку діяльності торгово-розважальних комплексів в Україні, в кожному з яких буде розташований магазин Auchan або супермаркет "Фуршет". 50% цієї акцій компанії буде належати Auchan, 40% - І.Баленко, 10% - третьому фінансовому партнерові.

Крім того, угода передбачала, що Auchan придбає 20% акцій "Фуршету", які залишаються під керівництвом І. Баленко.

У грудні 2007 р Європейський Банк Реконструкції та Розвитку надав ЗАТ "Фуршет" кредит на суму 90 млн. доларів для розширення мережі в Україні та Молдові. 30 млн. доларів з цієї суми доларів були синдиковані комерційним банкам.

Товарообіг мережі магазинів ЗАТ «Фуршет» в 2008 р. зріс на 45% в порівнянні з попереднім періодом - до 6 млрд 98 млн грн. У 2008 р. «Фуршет» отримав чистий прибуток у розмірі 191 тис. грн.

У червні 2010 року компанія "Фуршет" почала розвиток нового для себе формату, відкривши в Києві дискаунтер "Народний" в торговому центрі "Даринок".

На кінець 2019 р. мережа налічувала 58 магазинів, розташованих в 14 областях України.

На початку 2021 року мережа "Фуршет" припинила свою діяльність запустивши процедуру банкрутства компанії. Левова частка приміщень мережі перейшла у власніть компанії "Сільпо Фуд", яка управляє мережею "Сільпо".

Публікації про мережу

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або