All Retail
Опубліковано

Післясмак після «Фуршету»: як «Сільпо» поглинає чергову мережу

Коронавірус, як і будь-яка інша серйозна криза, продовжує перевіряти на міцність (а точніше, антикрихкість) всі сфери й напрямки нашого життя.

Не став винятком і ринок рітейлу. Ось уже який місяць всі профільні комʼюніті захоплено стежить, обговорює (і навіть місцями бере участь) в багатосерійному серіалі під назвою «Велика хвиля поглинань 2020-2021». І якщо спадщина ряду регіональних мереж вже здебільшого розподілена, то такі угоди M&A, як поглинання обʼєктів BILLA і «Фуршет», ще перебувають на порядку денному.

З колишніми супермаркетами BILLA ситуація досить зрозуміла — більшу частину з них 35 залишалися в Києві та передмістях обʼєктів планомірно переформатує ще більш зміцнилася на столичному ринку мережу NOVUS. В цьому процесі є своя певна специфіка, частина приміщень може в підсумку відійти до конкурентів, але великих змін навряд чи варто очікувати. У тому числі тому, що NOVUS поглинув BILLA як юридична особа, разом з усіма їх зобовʼязаннями та боргами.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або