All Retail
Опубліковано

Вимогу торговельних мереж збільшити відстрочення платежів за поставку продуктів назвали неприпустимим

Вимога окремих торгових мереж додатково збільшити відстрочення платежу за поставлену продукцію на кілька місяців неприпустима. Про це заявили в Українському клубі аграрного бізнесу, передає УНН

Так, в УКАБ розповіли, що сьогодні окремі торгові мережі змушують виробників погоджуватися на нові, вкрай невигідні умови співпраці.

"Згідно інформації, яка почала надходити від компаній-членів УКАБ, деякі торговельні мережі почали вимагати від виробників основних продуктів харчування додаткового збільшення відстрочки платежу за поставлену продукцію на кілька місяців.

Такі вимоги є неприйнятними, враховуючи те, що попит на продукти харчування в супермаркетах істотно виріс у зв'язку з закриттям продовольчих ринків", - зазначають в УКАБ.

Крім того, на думку УКАБ, це суперечить рекомендаціям Мінекономіки, яке намагається поліпшити взаємодію виробників продовольства з торговельними мережами і послабити вимоги з боку супермаркетів до постачальників продовольства.

"УКАБ сподівається, що торгові мережі все ж таки підуть назустріч виробникам харчової продукції і поліпшуватимуть умови співпраці для стабільного забезпечення населення продуктами харчування", - резюмували фахівці.

Довідка: виробники продуктів/товарів часто надають торговим мережам відстрочку платежу, середній термін якої може коливатися в межах 20-45 днів, в залежності від ступеня ліквідності товару.

Торгові мережі, при цьому, мають очевидні переваги: немає необхідності виводити з обігу значні кошти, як у разі передоплати або оплати за фактом поставки; є можливість планування графіка погашення заборгованості, а також звести до мінімуму ризик отримання неякісного товару.

У виробників продуктів/товарів навпаки: згоду на надання товарного кредиту призводить до скорочення оборотних коштів та погіршення їх поточної ліквідності, виникнення касових розривів і зниження фінансової стійкості, що в результаті може негативно позначитися на рентабельності діяльності та обсяги одержуваного прибутку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або