Вимогу торговельних мереж збільшити відстрочення платежів за поставку продуктів назвали неприпустимим
Вимога окремих торгових мереж додатково збільшити відстрочення платежу за поставлену продукцію на кілька місяців неприпустима. Про це заявили в Українському клубі аграрного бізнесу, передає УНН
Так, в УКАБ розповіли, що сьогодні окремі торгові мережі змушують виробників погоджуватися на нові, вкрай невигідні умови співпраці.
"Згідно інформації, яка почала надходити від компаній-членів УКАБ, деякі торговельні мережі почали вимагати від виробників основних продуктів харчування додаткового збільшення відстрочки платежу за поставлену продукцію на кілька місяців.
Такі вимоги є неприйнятними, враховуючи те, що попит на продукти харчування в супермаркетах істотно виріс у зв'язку з закриттям продовольчих ринків", - зазначають в УКАБ.
Крім того, на думку УКАБ, це суперечить рекомендаціям Мінекономіки, яке намагається поліпшити взаємодію виробників продовольства з торговельними мережами і послабити вимоги з боку супермаркетів до постачальників продовольства.
"УКАБ сподівається, що торгові мережі все ж таки підуть назустріч виробникам харчової продукції і поліпшуватимуть умови співпраці для стабільного забезпечення населення продуктами харчування", - резюмували фахівці.
Довідка: виробники продуктів/товарів часто надають торговим мережам відстрочку платежу, середній термін якої може коливатися в межах 20-45 днів, в залежності від ступеня ліквідності товару.
Торгові мережі, при цьому, мають очевидні переваги: немає необхідності виводити з обігу значні кошти, як у разі передоплати або оплати за фактом поставки; є можливість планування графіка погашення заборгованості, а також звести до мінімуму ризик отримання неякісного товару.
У виробників продуктів/товарів навпаки: згоду на надання товарного кредиту призводить до скорочення оборотних коштів та погіршення їх поточної ліквідності, виникнення касових розривів і зниження фінансової стійкості, що в результаті може негативно позначитися на рентабельності діяльності та обсяги одержуваного прибутку.