All Retail
Опубліковано

Власний контакт-центр Лінії магазинів EVA святкує триріччя

Теги:
EVA
Фото:
https://retailers.ua

За три роки, з моменту створення контакт-центру EVA, оператори отримали більше 1,8 млн дзвінків. У 2020 році Лінія магазинів EVA планує збільшити до 65 осіб персонал КЦ, щоб мати можливість ще більш оперативно реагувати на звернення клієнтів у всіх каналах комунікацій.

Три роки тому керівництво компанії «РУШ» прийняло рішення про створення власного контакт-центру. Сьогодні тут працює 41 співробітник Лінії магазинів EVA, для яких кожен дзвінок - не абстрактне звернення, а особисте прохання клієнта компанії. Саме тому оператор вечірньої зміни просить свого колегу з ранкової зміни обов'язково повідомити Ганні Семенівні, що вже є у продажу гель для душу «Гавайський бриз», який вона замовляла.

За зміну оператор обробляє близько 150 звернень, а протягом місяця в телефонному спілкуванні з клієнтами проводить близько 200 годин. Про це свідчить і статистика, адже з усіх можливих каналів комунікації 95% припадає саме на телефонні дзвінки, 2,5% клієнтів роблять замовлення через форму зворотного зв'язку, 2% чекають зворотного виклику і 0,5% використовують для запитів соціальні мережі. Можливо, тому постійні клієнти EVA дізнаються операторів контакт-центру по голосу.

Завдяки персональній роботі з кожним клієнтом зросла і кількість дзвінків. За три роки, з моменту створення контакт-центру EVA, оператори отримали більше 1,8 млн дзвінків. У 2020 році Лінія магазинів EVA планує збільшити до 65 осіб персонал КЦ, щоб мати можливість ще більш оперативно реагувати на звернення клієнтів у всіх каналах комунікацій.

«Навантаження на персонал контакт-центру EVA, який в ці дні відзначає триріччя, значно зросла, особливо по лінії інтернет-магазину. Так, у березні кількість дзвінків і звернень до контакт-центр збільшилося в 3,5 рази. Ми продовжуємо рости швидкими темпами, і впевнена, що в 2020 році ми досягнемо ще більше неймовірних результатів», - говорить керівник контакт-центру Лінії магазинів EVA Поліна Слєсарєва.

Зазначимо, що під час карантину персонал контакт-центру працює оффлайн в звичайному режимі з незначними корективами робочого графіка. Перед початком зміни співробітникам перевіряють температуру і наявність захисних масок. Приміщення КЦ прибирають перед початком робочого дня і ще кілька разів протягом зміни з використанням засобів санітарної обробки приміщень. Крім того, кожному працівнику видано особистий дезінфектор для дезінфекції рук і робочих поверхонь. Ці та інші заходи персонал контакт-центру EVA приймає, щоб убезпечити себе і колег від поширення коронавирусной інфекції та забезпечити постійний зв'язок з клієнтами компанії, заради яких і працює цей дружний колектив.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або