All Retail
Опубліковано

Доходи Heineken нижче у 3 рази

Фото:
https://www.retail-loyalty.org

Чистий прибуток пивоварного концерну Heineken за підсумками I кварталу 2020 року знизилася в річному вираженні в 3,1 рази, до 94 млн. євро.

В тому числі це відбулося через падіння обсягу продажів у березні на тлі пандемії COVID-19 – передає new-retail.ru

Heineken за підсумками I кварталу продав 51,6 млн. гектолітрів пива, що на 2,1% нижче аналогічного показника I кварталу 2019 року. Зниження в регіонах Північної і Південної Америки склало 2,6%, до 19,3 млн. гектолітрів пива, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні — 1,3%, до 7,4 млн. гектолітрів.

В Африці, Близькому Сході та Східній Європі обсяг продажів склав 9,4 млн. гектолітрів пива, що на 6,9% нижче в річному вираженні, тоді як в Європі відзначено зростання на 1,2%, до 15,4 млн. гектолітрів пива.

Компанія повідомила: «Вплив кризи через COVID-19 видно в показниках обсягу продажу цього кварталу, і очікується, що вона посилиться у II кварталі 2020 року. Ймовірно, що показники II півріччя теж будуть порушені, оскільки обмеження можуть бути зняті, але вплив на економіку, скоріше за все, збережеться. Наші результати в 2020 році будуть залежати від зниження обсягів та інших наслідків».

У портфелі найбільшої міжнародної пивоварної компанії Heineken близько 30 брендів, серед яких такі як Heineken, Amstel Premium Pilsener, Zlaty Bazant, Guinness та ін.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або