All Retail
Опубліковано

Uber скоротить видатки на $1 мільярд

Uber Technologies Inc., надає послуги замовлення таксі й доставки їжі, збільшила чистий збиток у першому кварталі 2020 року із-за великих списаний, пов'язаних переважно з азіатськими інвестиціями.

Про це повідомляє БизнесЦензор.

Компанія зіткнулася з різким падінням попиту на послуги таксі через пандемію коронавирусной інфекції COVID-19. У той же час у підрозділі Über Eats було відмічено бурхливе зростання, оскільки люди, змушені залишатися в ізоляції з-за обмежень, введених по всьому світу з метою стримування поширення коронавіруса, стали набагато частіше користуватися сервісами доставки їжі.

Головний виконавчий директор Über Дару Хосровшахи заявив в ході телефонної конференції з інвесторами в четвер, що компанія планує скоротити щорічні витрати на $1 млрд, у тому числі за рахунок оголошеного раніше на цьому тижні скорочення 14% персоналу, або 3,7 тис. робочих місць.

"Як можна більш швидкий вихід на прибутковий рівень залишається для нас пріоритетом. Ми впевнені, що криза, викликана COVID-19, відстрочить момент досягнення нами цього результату на кілька кварталів, а не років", - сказав він.

Раніше Über розраховувала, що зможе вийти на прибутковий рівень за показником скоригований EBITDA до кінця 2020 року, однак у квітні відмовилася від цього прогнозу з-за різкого падіння попиту на послуги таксі.

Головний фінансовий директор Über Нельсон Чай заявив у четвер, що заходи скорочення витрат компанії створять підґрунтя для виходу на прибутковий рівень у 2021 році.

Як говориться в прес-релізі Uber, чистий збиток у січні-березні зріс до $2,94 млрд порівняно з $1,01 млрд роком раніше. Чистий збиток у розрахунку на акцію склав $1,7. Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували квартальний збиток Über на рівні $0,84 на акцію.

Результати компанії за перший квартал включають в себе списання в розмірі $2,1 млрд, обумовлені, головним чином, втратами від інвестицій в сервіси Didi і Grab, зазначають у Über.

Квартальна виручка компанії впала на 14%, до $3,54 млрд при консенсус-прогнозі ринку на рівні $3,55 млрд.

Сукупний обсяг замовлень Über в січні-березні збільшився на 8%, до $15,8 млрд. Число щомісяця активних користувачів платформ компанії зросла на 11%, до 103 млн.

Виручка сервісу таксі скоротилася на 5%, до $10,87 млрд, сервісу Über Eats - злетіла на 52%, до $4,68 млрд.

"У той час як наш бізнес за замовленням таксі серйозно постраждав через пандемії коронавіруса, ми прийняли швидкі заходи, щоб підсилити наш баланс, сфокусувати додаткові ресурси на Über Eats, а також підготувати компанію до будь-якого сценарію відновлення", - заявив головний виконавчий директор Über Хосровшахи.

Звітність компанії за перший квартал лише незначною мірою відбиває наслідки кризи, викликаного пандемією коронавіруса. Попит на послуги таксі в США почав різко падати лише в середині березня, тобто в кінці першого кварталу. Якщо в січні-березні число поїздок збільшилася на 7% порівняно з тим же периодом попереднього року, то в квітні воно було на 80% менше, ніж роком раніше, зазначив Хосровшахи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або