All Retail
Опубліковано

На OLX попит на продукти і садовий інвентар виріс майже втричі

Фото:
innotechnews.com

За весну 2020 найбільше зріс попит на харчові продукти і садовий інвентар — +178%, а також на товари для саду та городу — +124%.

 Майже вдвічі популярнішим стало спортивне приладдя. Крім того, українці почали на 26% частіше цікавитися послугами з ремонту техніки. Аналітики OLX розповіли, які товари та послуги зараз найвигідніше продавати.

Зараз для багатьох бізнесів єдиним каналом продажів став онлайн, при цьому змінилися і потреби покупців. Щоб у цих умовах утриматися на плаву, доводиться адаптуватися. Поки одні продовжують діяльність у своїй сфері, хтось вже думає її змінити. Такий крок не буде прив'язаний лише до тимчасових змін адже якщо перенаправити сили на онлайн-продажі товарів, які зараз мають найбільший попит, можна виграти у довгостроковій перспективі. По закінченню карантину люди, які вже звикли здійснювати купівлі онлайн легко та швидко, продовжать робити це в мережі.

За даними OLX, з середини березня попит виріс більш ніж в половині категорій товарів і послуг. У ТОП-3 потрапив "Дім і сад": найактивніше стали цікавитися садовим інвентарем +178% тих, хто відгукувався на оголошення. При цьому зростає і кількість пропозицій +34%. На 178% більше тепер охочих купити онлайн харчові продукти, при тому, що оголошень додалося всього на 2%. Товари для саду та городу стали популярнішими на 124%, число пропозицій зросло на 26%.

Товари для спорту і відпочинку ще одна перспективна сфера: тут майже подвоїлася кількість потенційних покупців, попри те, що приріст оголошень незначний (+3%). Частіше тепер цікавляться дитячим транспортом — бажаючих придбати дитині самокат чи велосипед стало на 81% більше, а засобів пересування загалом додалося на 9%.

Мотозапчастини та аксесуари. Активізувалися і шанувальники "залізних коней", що призвело до зростання попиту на 76%. Нинішні обставини ймовірно стали приводом "навести красу" вдома — популярність товарів для будівництва та ремонту зросла на 67%, при тому, що кількість оголошень змінилась незначно (+5%).

Кліматичне обладнання (наприклад, кондиціонери, бойлери, очисники повітря) тепер також викликає підвищений інтерес покупців — +51% тих, хто відгукувався на пропозиції, з урахуванням того, що число оголошень дещо зменшилось. Схожа ситуація і з товарами для інтер'єру — попит на них виріс у 1,5 рази, а пропозицій стало на 2% менше. Топ-10 закривають іграшки — бажаючих розважити малюків тепер на 48% більше, при тому, що зростання кількості оголошень не спостерігається.

Якщо говорити про послуги, найпозитивніші зміни спостерігаються в сфері постачання сировини та матеріалів — +31% тих, хто відгукувався на оголошення. Частіше потрібні тепер ремонт і обслуговування техніки — +26%, при тому, що пропозицій від майстрів не побільшало.

У деяких регіонах стали популярнішими інші послуги: у Житомирській області майже в 6 разів зріс попит на юристів, а в Кіровоградській на 71% зросла кількість зацікавлених у купівлі бізнесу. У Херсонській області найбільш значно підвищився інтерес до послуг у сфері краси та здоров'я (+57%), а в Полтавській — до прокату товарів (+54%).

Таким чином, малому і середньому бізнесу зараз варто перш за все звернути увагу на такі категорії як продукти харчування, товари для саду та городу, спортивне приладдя та дитячий транспорт.

Статистика OLX з середини березня по кінець квітня показує ще одну цікаву тенденцію — різницю у зміні попиту в залежності від типу оголошень: в приватних стало на 98% більше зацікавлених, для бізнес цей показник вищий — +124%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або