All Retail
Опубліковано

"Алло" анонсував запуск власної кур'єрської доставки товарів в містах-мільйонниках

Фото:
https://www.epravda.com.uа

Голова ради директорів мережі "Алло" Дмитро Деревицький повідомив про запуск власної кур'єрської доставки в Дніпрі, з кінця тижня вона буде розширена на інші міста-мільйонники.

"Ми запускаємо власну кур'єрську доставку. Пілотний запуск - у Дніпрі. При наявності товару в магазині і розміщенні товару до 16 годин - наш кур'єр доставить товар у Дніпрі. До кінця тижня у містах-мільйонниках ми розширюємо цю програму", - сказав Деревицький в ході онлайн-дискусії, організованої Європейською бізнес асоціацією в середу.

Це дозволить задіяти досить великий штат, який раніше працював в оффлайн-магазинах мережі, пояснив він.

"У нас сьогодні продавців більше, ніж потрібно для обслуговування продажів. Тому ми вирішили підтримувати онлайн-бізнес - не скорочувати цих людей, а спрямувати зусилля на доставку в тих містах, де вони працюють", - зазначив він.

За словами Деревницкого, мережа також планує запустити безкоштовну дезінфекцію смартфонів у своїх магазинах.

"Будемо намагатися підтримувати клієнтів, щоб вони могли "почистити" свій смартфон, наприклад, поки вони гуляють по магазину", - зазначив голова ради директорів "Алло".

Говорячи про майбутнє роздрібних продажів побутової техніки, Дмитро Деривницкий вказав на те, що за магазинами залишиться роль шоурумах, тоді як основна частина продажів перетече в онлайн.

"Ми думаємо, що це буде модель Apple: коли є невелика кількість флагманських магазинів, які служать вітриною продуктів компанії, тестової зоною, зоною досвіду" - де можна все це використовувати, подивитися, як працює. Але основний упор в продажах піде в онлайн і колл-центри. Таке рішення, ймовірно, буде найбільш затребуваним після закінчення карантину в усьому світі частково або повністю", - сказав він.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або