All Retail
Опубліковано

Мережа «Епіцентр» запустила власний мобільний додаток

Теги:
Епіцентр
Фото:
All Retail

У мобільному додатку клієнти "Епіцентр" можуть робити онлайн-замовлення, переглядати історію покупок, отримувати персоніфіковані пропозиції, дізнаватися про актуальні акції та користуватися програмою лояльності.

Мережа «Епіцентр» запустила власний мобільний додаток, який дозволить клієнтам робити онлайн-замовлення, переглядати історію покупок, дізнаватися про актуальні акції та користуватися програмою лояльності.

«Ми раді анонсувати нашим споживачам новий цифровий продукт — мобільний додаток, який додасть задоволення від шопінгу. Купувати товари онлайн, отримувати цікаві пропозиції та інформацію про акції, переглядати історію покупок та нараховані бали — тепер все під рукою, а точніше у смартфоні», - зазначає Ірина Шинкаренко, заступник голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв'язків з громадськістю та ЗМІ.

Завдяки мобільному додатку клієнти «Епіцентр» зможуть користуватися електронною карткою лояльності «Вигода» як на касах магазинів, так і онлайн, перевіряти баланс накопичених балів, а також розраховуватися ними при покупках.

Користувачі мобільного додатку будуть першими дізнаватися про актуальні акції мережі «Епіцентр», а також отримувати персоналізовані пропозиції.

Також у додатку можна знайти контактну інформацію усіх магазинів «Епіцентр», переглянути карту розташування торгових відділів, а також прокласти максимально зручний та швидкий маршрут до нього, в тому числі громадським транспортом.

Надалі функціонал та можливості додатку будуть розширені.

Додаток доступний для усіх користувачів смартфонів IOS та Android.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або