All Retail
Опубліковано

Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить з карантину

Платформа коллтрекінгу, телефонії і наскрізної аналітики Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить або вже вийшов з карантину. І пропонує компаніям взяти в ньому участь. Мета дослідження — об'єктивно показати ситуацію на ринку і допомогти компаніям порівняти свою стратегію з підходом інших гравців.

За задумом Ringostat, дослідження допоможе бізнесу:

  • обмінятися досвідом, а ринку — швидше відновитися після кризи;
  • побачити, які тенденції є на ринку;
  • врахувати досвід інших гравців для утримання і зміцнення своїх позицій.

Дослідження покаже, як карантин позначився на процесах компаній і що у них зміниться найближчим часом.

Як взяти участь у дослідженні?

Бажаючі взяти участь у дослідженні можуть перейти на сайт та заповнити анкету до 4 червня. Вона призначена для власників, керівників і менеджерів компаній, які продають товари/послуги онлайн або почали це робити з введенням карантину. Взяти участь можуть компанії з різних країн.

Ringostat входить в групу компаній Netpeak Group. Тому всі учасники дослідження отримають від неї безкоштовний тріальний доступ до інструментів для успішного онлайн-просування і знижку на послуги.

Дослідження буде проводитися в три етапи:

  • анкетування учасників;
  • обробка даних;
  • публікація результатів дослідження у форматі інфографіки з висновками.

Участь у дослідженні конфіденційна. У результатах не буде вказано, які компанії брали в ньому участь і як вони відповідали на запитання. Опубліковані дані будуть знеособленими.

Крім All Retail, інформаційними партнерами дослідження стали:

  • Netpeak;
  • Netpeak Software;
  • Serpstat;
  • Academy Ocean;
  • 8P;
  • Netpeak Cluster;
  • Inweb;
  • E-pepper;
  • Marketing People;
  • ReaZon;
  • E-news;
  • Creativity;
  • RAU;
  • Plerdy;
  • Zengram Parser;
  • EnvyBox;
  • Postmonitor;
  • Multisearch;
  • Wantresults.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або