"Ашан" в Україні має намір відкривати магазини меншого формату і розвивати онлайн-торгівлю
- Фото:
- Interfax Україна
Про це розповіла Наталія Пилипенко, директор з продажу Ашан Рітейл Україна.
"Компанія змінила стратегію, щоб бути ближче до клієнта. Справа в тому, що ціна перестала бути чинником, що визначає місце покупки. Зараз важливішим є час, витрачений на купівлі і зручність їх здійснення, у тому числі дистанційно", - цитує Пилипенко RAU.
"Наш історичний формат – гіпермаркети – залишаться для здійснення щотижневих закупок. Супермаркети – для необхідних закупівель протягом тижня, а магазини біля дому потрібні для легкого перекусу та інших покупок протягом дня. Нарешті, на нашому сайті можна зробити замовлення на доставку продуктів через мобільний додаток в зручний для клієнта час.
Насамперед ми розглядаємо варіанти подальшого розвитку в містах, де вже є наші магазини. Намагаємося бути якомога ближчими до наших споживачів, а тому актуальним наш новий формат Ашан Pick Up Point. Перший такий магазин відкрився в січні 2020 року біля метро Почайна і ми дуже задоволені результатами його роботи.
Одночасно будемо розвивати digital-напрямок, щоб покрити всю Україну. Грубо кажучи, навіть там, де немає наших магазинів, люди зможуть замовити товари Ашан і отримати їх", - зазначила Пилипенко.