All Retail
Опубліковано

ТОП-25 найбільш продаваних брендів продуктів FMCG

Теги:
AR ексклюзив
розвиток ритейлу
Coca-Cola
Фото:
studentportal.pl

У всьому світі зростає кількість кошиків, які наповнюються мегабрендами.

У 2019 році 20 з 25 провідних марок можуть похвалитися підвищеною популярністю серед споживачів. Однак, беручи до уваги весь світовий ринок, місцеві бренди показали себе краще, ніж глобальні — це ключові результати рейтингу компанії Kantar "Brand Footprint 2020".

У щорічному рейтингу Kantar, яка вивчає результати продаж брендових продуктів — компанія тільки що опублікувала своє 8-е видання, — використовується індикатор під назвою Consumer Reach Points (CRP), який вимірює, скільки домогосподарств у всьому світі купують продукти даної марки (проникнення) і як часто (кількість здійснених покупок).

В останньому випуску звіту Brand Footprint 2020, опублікованому 15 травня, представлений список 25 кращих брендів FMCG в світі.

Остання публікація Kantar також містить ряд цікавих спостережень за споживчими тенденціями.

У минулому році споживачі здійснили 424 млрд. покупок фірмової продукції, що означає збільшення індексу CRP на 2,6% порівняно з 2018 роком. Щодо світових брендів, зростання CRP за рік склав 2%, а для місцевих брендів він виріс на 3,1%. Глобальні бренди вибиралися кожен третій раз (34,1% всіх покупок), а місцеві і регіональні бренди — кожен другий раз (65,9%).

Найбільші світові бренди найкраще справляються з конкуренцією місцевих брендів — в 2019 році вони зафіксували найбільше зростання з початку опитування. 20 з 25 (80%) провідних брендів відзначили зростання популярності — в 2018 році цей показник склав 48%.

В даний час 40 марок по всьому світу входять в клубі мільярдерів — їх товари знаходилися в споживчих кошиках більше 1 млрд. раз в рік. У це число входять 22 світових бренди і 18 місцевих брендів — всі ці марки доступні в Китаї або Індії. В минулому році до клубу мільярдерів приєдналися Brooke Bond, Head & Shoulders, Kinder, Heinz і Oreo.

Дані: wiadomoscihandlowe.pl

Coca-Cola залишається найпривабливішим брендом на планеті, і за минулий рік продукція бренду потрапила в споживчі кошики більше 6 млрд. разів. Друге місце займає Colgate (купувався 4 млрд. разів), третє — Maggi (3 млрд.). Тим не менш, найвищим рівнем проникнення на ринок може похвалитися бренд Colgate — у всьому світі 59,7% домашніх господарств купують продукти з цим логотипом.

Сектор продуктів харчування протягом року зріс на 2,7%, а частки ринку глобальних і місцевих брендів залишилися без змін — 27,6% та 72,4% відповідно. Що стосується безалкогольних напоїв, світові бренди росли швидше місцевих і збільшили свою частку на світовому ринку до 38,4%.

Найбільший ріст CRP (+6,1%) відзначили товари з категорії краси та здоров’я. У цьому сегменті місцеві бренди росли трохи швидше. Тим не менш, світові бренди, хоча і втратили 0,6% частки ринку в минулому році, як і раніше домінують — на них припадає 59,6% всіх покупок.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або