All Retail
Опубліковано

TikTok обігнав YouTube, Netflix і Tinder по виручці від покупок всередині додатку

Теги:
онлайн-торгівля
YouTube
Фото:
iland.ua

TikTok і його китайський клон у квітні заробили 78 млн. доларів на покупках всередині додатку. Це кращий результат серед мобільних додатків в світі.

Сумарна виручка мобільного додатка TikTok і його китайського аналога Douyin в квітні склала 78 млн. доларів, свідчать дані аналітичної компанії Sensor Tower. Ці дані не враховують ігри і рекламу. Це найкращий результат у світі — більше, ніж у YouTube, Netflix і Tinder, пише видання Forbes. Приблизно 86,6% виручки приніс китайський ринок.

У порівнянні з квітнем минулого року виручка TikTok і Douyin, розроблених китайською ByteDance Ltd., виросла в 10 разів, повідомляє Sensor Tower. Приблизно 86,6% виручки приніс китайський ринок, ще 8,2% — ринок США. В обох програмах є система купівлі внутрішньої валюти, яку можна витрачати на підтримку улюблених авторів. При цьому ні TikTok, ні Douyin не увійшли в ТОП-10 Google Play за обсягом покупок всередині програми, але зайняли перше місце серед додатків App Store.

Компанія ByteDance, якій належать TikTok і Doying, вивчає можливості для онлайн-торгівлі, але поки покладається на рекламу як на головне джерело прибутку — передає belretail.by

20 травня вартість ByteDance перевищила 100 млрд. доларів. За словами аналітиків, останнім часом відбулося кілька угод з продажу часток у ByteDance. В рамках деяких з цих угод ByteDance був оцінений в 140 млрд. доларів, інформує одне з джерел.

На другому місці в загальному рейтингу виявився YouTube, виручка якого склала майже 76 млн. доларів. Вона зросла на 57% в порівнянні з квітнем 2019-го: велика частина виручки від покупок усередині додатку надійшла зі США (56,4%), на другому місці Японія (11%).

У першу п’ятірку також увійшли Tinder, Disney+ і відеосервіс Tencent Video.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або