All Retail
Опубліковано

78% транзакцій по карткам Mastercard у Європі — безконтактні

Теги:
Mastercard
безконтактні платежі
Фото:
replyua.net

Платіжні звички людей продовжують змінюватися на користь кешлес — все більше користувачів у Європі відмовляються від готівки та обирають зручні і швидкі оплати в один дотик.

Згідно з опитуванням Mastercard, майже половина європейців (42%) стали менше використовувати готівку під час пандемії COVID-19, а 17% — повністю відмовилися від кешу. При цьому майже вісім із десяти оплат по карткам Mastercard у європейських країнах — безконтактні (78%).

Більшість користувачів Mastercard у Європі (89%) зазначають, що їм було дуже легко перейти на безконтактні оплати. Для 64% користувачів безконтактні оплати тепер стали основним способом розрахунку в магазині, а 40% опитаних стали частіше обирати безконтактну картку з існуючих у гаманці. Більш ніж чверть опитаних для безконтактних платежів використовують смартфон (28%), а 4% — платять NFC-пристроями. 73% європейців стверджують, що будуть користуватися безконтактною технологією і після карантину. Такі результати показало дослідження компанії Mastercard, проведене в Європі у квітні 2020-го року.

Зростання безконтакту і NFC підтверджує не тільки опитування картодержателів, а й статистика транзакцій. За даними Mastercard за перший квартал 2020-го року, кількість безконтактних оплат гаджетами з Mastercard у Європі збільшилася вдвічі порівняно з тим же періодом минулого року (зростання з 7% до 14%). Проте, найбільш популярними все ж залишаються безконтактні оплати пластиком — їх частка становить 86% від усіх безконтактних операцій.

Для користувачів, які оплачують повсякденні покупки безконтактно, гігієнічність (81%) і простота (85%) є головними аргументами для повного переходу на розрахунки в один дотик. А 64% опитаних почали платити безконтактно, оскільки це безпечніше. Найчастіше європейці оплачують безконтактно покупки в продуктових магазинах (87%), а також в іншому рітейлі (48%) і аптеках (54%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або