All Retail
Опубліковано

Львівська "Рукавичка" запустила власний інтернет-магазин

У нинішній період часу, коли звичайним покупцям стало складніше здійснювати покупки в маркетах (у зв'язку з введенням карантину в країні), велика частина українського food-ритейлу стала розробляти альтернативу "цегляному" магазину, запустивши інтернет-продажі. Цим шляхом пішли як великі українські рітейлери, так і невеликі мережі.

Зокрема, одним з таких представників у березні 2020 року став західноукраїнський рітейлер «Рукавичка». Компанія запустила свій інтернет-магазин спочатку у Львові, а далі вже розповсюдила ланцюжок на міста Дрогобич, Борислав, Трускавець і Стебник.

Примітно, що вже з 30 квітня інтернет-магазин «Рукавички» також запрацював у Луцьку, Тернополі та Івано-Франківську, що ще раз підтверджує тренд зростання популярності серед покупців використовувати доставку продуктів додому.

Мережа магазинів самообслуговування «Рукавичка» складається з об'єктів площею від 70 до 1000 кв. м, асортимент яких – від 3000 до 5000 позицій.

Зазначимо, що мережа «Рукавичка» пропонує зробити замовлення на сайті https://market.rukavychka.ua/, при цьому потрібно враховувати кілька обмежень, а саме вартість мінімального замовлення (250 грн) і вагу товару (не повинна перевищувати 20 кг). Вартість доставки складає при цьому 59 грн, для чеків від 600 грн — безкоштовно.

Рітейлер зазначає, що на етапі формування замовлення товар упаковують працівники «Рукавички», згідно всіх передбачених санітарних норм. Ваговий товар і хліб упаковують в пакети, фасований товар запакований в упаковці виробника.

Крім того, «Рукавичка» продовжує свою експансію у Львові, відкривши новий «цегляний» магазин 29 травня по вул. Володимира Великого, 10.

В цілому, загальна кількість торгових точок мережі «Рукавичка» станом на кінець першого кварталу 2020 р. становила 159 об’єктів, розташованих у 7 областях Західної України.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або