All Retail
Опубліковано

ТРЦ готуються до відтоку орендарів після карантину

Теги:
ТРЦ
Фото:
UA.news

Збільшення вакантності після карантину може спонукати торгово-розважальні центри (ТРЦ) провести реконцепцію в боротьбі за орендарів і покупців.

Про це повідомив провідний експерт Colliers International (Україна) Ігор Заболоцький, передає Інтерфакс-Україна.

"До весни наступного року цілком можливо, що ряд проектів, які найбільше втратять орендарів або змушені будуть піти на надзвичайні втрати в розмірі орендних платежів, всерйоз задумаються про проведення реконцепції або переорієнтування на інший сегмент", — сказав експерт.

За словами Заболоцького, нові проекти з виходом на ринок після карантину будуть особливо агресивні у боротьбі за орендарів і покупців, які за два місяці могли змінити уподобання щодо вибору основного місця здійснення покупок на користь більш зручних об'єктів.

Ще однією тенденцією ринку Заболоцький називає запит на відкриття аутлетів через надлишки у рітейлерів нерозпроданих колекцій "весна-літо".

"У деяких компаній з'явилися запити на відкриття стокових форматів, можливо тимчасових, щоб впоратися з надмірним товарним запасом старої колекції і мати необхідні оборотні кошти для закупівлі нових", — додав він.

В цілому в другому кварталі зростання вакантності площ на ринку торговельної нерухомості буде незначним, показник складе до 10%, вважає керівник департаменту торговельної нерухомості Cushman&Wakefield Ukraine Катерина Весна.

"Ми прогнозуємо підвищення вакантності в другому кварталі, так як очікується відкриття великого проекту, можливо, не всі орендарі зможуть відкритися через карантинні обмеження, чи товари або обладнання не могли доїхати, або ж відстрочки з економічних причин. Але я б не говорила про значне збільшення: було 9,3% на кінець 2019 року, зараз, може, буде 10%", — розповіла вона.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або