All Retail
Опубліковано

Самовивіз в мережі «Копійка»: одеський рітейлер запустив Viber-бот «Забирай»

Теги:
Копійка
онлайн-торгівля
Фото:
All Retail

Продуктові рітейлери України продовжують йти в ногу з трендом діджитализации населення

Чат-бот — цифровий додаток до проекту «Самовивіз», який стартував у квітні. В рамках сервісу можна швидко оформити замовлення і самостійно забрати його з найближчого магазину на окремій касі без черги. «Ідея створення такого сервісу у нас народилася давно. Пункти самовивозу — це зручне рішення для людей, для яких головна цінність — час. Але карантин вніс свої зміни. У період самоізоляції цільова аудиторія цього проекту значно розширилася, і ми вирішили прискорити запуск», — відзначає директор з маркетингу мережі Дарина Бурак.

Мережа "Копійка" - один з провідних food-рітейлерів Одеси і Південного регіону України. За даними компанії GT Partners Ukraine, станом на кінець 2019 р. мережа входила в ТОП-10 продуктових операторів України за кількістю магазинів і за обсягом виручки

Спочатку проект стартував в 8 магазинах — в Одесі, Южному та Чорноморську. Замовлення можна зробити через сайт інтернет-магазину.

«Ми розуміли: якщо ми хочемо, щоб цей проект був дійсно затребуваним, web-платформи недостатньо — потрібні рішення для смартфонів. Тому ми підключили сервіс в Viber на базі чат-боту „Забирай“ — https://zabiray.online/. Його перевага — у відібраному асортименті з 2000 найбільш популярних продуктів і простому меню, в якому без зусиль розбереться будь-який користувач», — каже Дарина Бурак.

У найближчих планах мережі «Копійка» — розширення списку магазинів, звідки можна буде здійснювати самовивіз.

Нагадаємо, торгова мережа «Копійка» була створена в 2001 році в Одесі. На сьогоднішній день компанія об’єднує 85 магазинів двох форматів — універсами та мінімаркети. Мережа представлена на Півдні України — в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях. Більша частина магазинів знаходиться в Одесі та Одеській області. У компанії працює більше 3 тисяч чоловік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або