All Retail
Опубліковано

Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива із особливою локальною продукцією крафтової якості

Теги:
Нові Продукти
Фото:
All Retail

Група Компаній «Нові Продукти», один із найбільших та найсучасніших виробників на українському ринку напоїв, повідомляє про запуск цілковито нового напряму діяльності – виробництва пива.

З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської області, де розташовані потужності підприємства, відбулося відкриття окремої виробничої одиниці — пивоварного заводу нового покоління New Brew.

Світогляд молодого перспективного виробника відображено у його назві: New Brew — це принципово новий погляд на процес пивоваріння, новий щабель у культурі забезпечення якості продукту; водночас New Brew — це повернення до славетних традицій пивоваріння великих пивних компаній 20-річної давності. У своїй діяльності інноваційна пивна компанія спирається на кілька засадничих принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, відсутність сурогатів чи штучних домішок у напої. Місія New Brew — зробити доступним для широкого кола споживачів пиво крафтової якості, яке відпочатку відповідало би багатству українських природних ресурсів.

«Найголовніше в закладенні підвалин нового напряму — знайти свою точну нішу, свій гідний і єдино правильний шлях. Основою нашої концепції став пошук «золотої середини» між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Вважаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс, тож ми з радістю та хвилюванням запускаємо велике потужне виробництво з використанням крафтових технологій. Ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку", — прокоментував нове амбітне починання директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.

Отже, New Brew має такі конкурентні переваги:

· добірні природні інгредієнти місцевого походження — джерельна вода з екологічно чистих надр Черкащини, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості; для отримання еталонного автентичного смаку додається хміль, експортований з Німеччини.

· незастосування фільтрації у технології виробництва, що дозволяє зберегти повноту смаку і аромату;

· принципова відсутність мальтозної патоки у складі, якою деякі інші виробники замінюють природний солод для зниження собівартості продукту;

· використання найсучаснішого високотехнологічного обладнання, застосування високих виробничих стандартів, залучення дипломованих фахівців-пивоварів.

Філософія, цінності та бачення New Brew повністю збігаються з останнім тенденціям уподобань споживачів в Україні та світі, де рік у рік зростає попит на натуральні продукти та екологічно чисті інгредієнти, зокрема — на крафтове пиво та крафтові версії коктейлів на пивній основі. Проте дефіцит якісної пропозиції зумовлює те, що наразі лише 1% українського ринку припадає на крафтове пиво, тоді як в Європі цей показник досягає 5–10% залежно від країни. Потужності заводу New Brew, а саме можливість виробляти 20 млн літрів пива на рік, дозволять не лише покрити попит, а й популяризувати серед широких верств населення культуру правильного споживання пива, що за умови помірності поєднує користь для здоров’я із задоволенням.

Стартовий асортиментний ряд, що надійде у продаж під логотипом New Brew, включатиме чотири сорти пива у найкращих світових традиціях: світлий німецький лагер, бурштиновий англійський ель, біле пшеничне пиво за бельгійським зразком та темне пиво з додаванням паленого солоду за оригінальною чеською рецептурою. Всю наявну та подальшу сортову лінійку броварні New Brew вирізнятиме висока щільність початкового сусла — понад 12%, значний вміст алкоголю — 5%, виразний гармонійний смак та насичений хмелевий аромат. Перша продукція від нового виробника надійде у продаж в кінці травня, а з червня буде представлена в найбільших торгових мережах країни.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або