All Retail
Опубліковано

Відвідуваність київських ТРЦ поки нижча, ніж до карантину

Теги:
ТРЦ
Фото:
All Retail

Київські торгово-розважальні центри за підсумками перших вихідних після зняття обмежень не змогли досягти показників відвідуваності до введення карантину.

Про це повідомили опитані агентством «Інтерфакс-Україна» представники торгових центрів.

«Потік відвідувачів все ще значно менше, ніж було до пандемії у всіх наших київських об'єктах: ТЦ Piramida, ТРЦ «Аладдін» і ТЦ Smart Plaza Obolon, де трафік в перші вихідні склав 53-60% від докарантинного. У той же час наші орендарі відзначають, що і коефіцієнт конверсії, і середній чек зросли, що означає, що ТЦ зараз відвідують більше цільових покупців", — зазначила комерційний директор торгової і офісної нерухомості Dragon Capital Property Management Наталія Кравець.

Вона додала, що компанія розраховує поступово до кінця літа вийти на докарантинний рівень відвідуваності.

Слід нагадати, що в даний час ТРЦ все ще працюють без розважальної складової та закладів громадського харчування, що є суттєвим стримуючим фактором для багатьох відвідувачів.

Директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець розповів, що в докризовий період об'єкт відвідувало близько 1 млн покупців на місяць, на вихідні показник досягав 40-50 тис. в день, а в будні — близько 25 тис. відвідувачів на день.

Ємець прогнозує, що в найближчі три тижні ТРЦ будуть мати непогану відвідуваність і товарообіги, так як за 2,5 міс. накопичився відкладений попит.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або