All Retail
Опубліковано

«Епіцентр» презентував секцію «Кріплення» в новому форматі

Теги:
Епіцентр
Фото:
All Retail

Національна мережа «Епіцентр» презентувала новий концепт секції «Кріплення», який зробив покупки зручнішими, а вибір — ширшим.

Повністю змінилося візуальне оформлення стелажів, з’явилися інформаційні таблички, що спрощують самостійний вибір кріплень, а нове унікальне обладнання дало змогу майже вдвічі розширити асортимент секції.

«Більш ніж десять років тому «Епіцентр» зробив революцію, представивши власну торговельну марку Expert Fix, що дало змогу вивести ринок кріплень на новий рівень, фактично впорядкувавши хаос, — зазначає керівник департаменту «Кріплення» мережі «Епіцентр» Олег Сомов. — Зараз настав час еволюційних змін. Ми об’єднали власний досвід із найкращими практиками магазинів Німеччини та США, щоби надати більше зручності та вибору нашим покупцям«.

Сьогодні секції «Кріплення» мережі «Епіцентр» пропонують покупцям найширший в Україні асортимент — майже 6 тис. артикулів. Новое торговельное обладнання власної розробки дало змогу ефективніше використовувати торговельну площу та збільшити асортимент майже вдвічі, представивши нові групи товарів та рішення — конструкційні шурупи, рідкісні та нестандартні кріплення, а також автомобільні та хімічні кріплення. Крім того, завдяки впровадженню нового концепту магазини «Епіцентру» малого формату (4–6 тис. кв. м) у районних центрах отримали можливість розмістити на стелажах секції «Кріплення» майже весь асортимент великого магазину.

Для того, щоби покупцеві було простіше самостійно обирати товар не чекаючи консультанта, в оновлених секціях «Кріплення» біля кожного товару окрім цінника з’явилися інформаційні таблички з усією технічною інформацією (сфери застосування, розміри, якісні характеристики тощо) та QR-кодом, який веде на сторінку товару на сайті epicentrk.ua, де покупець може отримати вичерпну інформацію. «Це великий крок до омніканальних продажів. Завдяки QR-кодам та інформаційним табличкам покупець отримує однакове сприйняття товару на сайті й на полиці магазину», — підкреслює Олег Сомов.

Крім того, в оновлених секціях «Кріплення» товар об’єднано за сферами застосування (наприклад, «кріплення для гіпсокартону», «меблеве кріплення»), що дає змогу покупцеві одразу обрати все необхідне в одній локації. «Сьогодні клієнти цінують свій час та прагнуть робити покупки легко та швидко», — резюмує керівник департаменту «Кріплення» мережі "Епіцентр«.

Перша оновлена секція кріплення запрацювала після послаблення карантину в новому ТЦ «Епіцентр» у Житомирі. У планах компанії переобладнати згідно з новою концепцією секції «Кріплення» у всіх магазинах мережі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або