All Retail
Опубліковано

Епіцентр відкриває галереї ДЕКО в ТРЦ DreamTown

Теги:
Епіцентр
Фото:
All Retail

Галереї ДЕКО мережі Епіцентр впроваджують ідею реконцепції та починають працювати у торговельно-розважальних центрах України.

Відкриття нової галереї ДЕКО в оновленому концептуальному форматі відбулося 6 червня у столичному ТРЦ DreamTown 2 на Оболоні (Київ, просп. Оболонський, 21-Б).

На торговельній площі майже 3000 кв. м — найширший в Україні асортимент товарів для дому: понад 10 000 артикулів посуду, домашнього текстилю та декору. Для зручності покупців у магазині працюватиме онлайн-вітрина, за допомогою якої можна зробити замовлення в інтернет-магазині epicentrk.ua та оформити доставку.

"Галереї ДЕКО — це унікальний український рітейл-проєкт товарів для дому, який об’єднує на великій площі посуд, декор та домашній текстиль. Наразі у нього практично немає конкурентів на вітчизняному ринку. Існують лише розрізнені мульти- та монобрендові магазини текстилю і посуду та європейські компанії (JYSK, IKEA), в яких якірним асортиментом є меблі, а домашній декор — допоміжний напрямок. У нас же представлений великий вибір саме колекцій товарів для дому, які підібрані таким чином, щоб покупці мали можливість оформити житло в єдиному стилі та дизайні«, — зазначає директор напрямку ДЕКО мережі «Епіцентр» Анна Бондарєва

Галереї ДЕКО у ТРЦ DreamTown 2 працюватимуть в новому концепті, в основі якого бажання зробити покупки легкими та зручними за рахунок ретельно продуманого зонування, навігації і переміщення фокусу безпосередньо на самі товари.

Протягом кількох наступних років галереї ДЕКО з’являться в 40 торговельних центрах України. Для нових локацій обиратимуть переважно великі ТЦ і ТРЦ в спальних та центральних районах міст. Вже влітку з’явиться друга галерея ДЕКО в іншому київському ТРЦ і ще кілька цікавих проєктів, зокрема, у регіонах України, знаходяться зараз в роботі.

В нових галереях ДЕКО зберігатимуться всі ключові надбання та підходи материнської компанії «Епіцентр», яка створила цей бренд. Насамперед — це родинні цінності, адже, і галереї ДЕКО, і Епіцентр є родинною компанією, що працює для українських споживачів і створює культуру споживання. Також бренд робитиме ставку на співпрацю з українськими виробниками.

Як зазначає Анна Бондарєва, останнім часом на ринку товарів для дому формується справжня fashion-індустрія — все більше споживачів готові платити за красиві та стильні речі. «Українці прагнуть активніше прикрашати свої оселі, оновлювати власні інтер’єри, наповнювати їх необхідним декором і гарними аксесуарами. Саме тому у галереях ДЕКО будуть ексклюзивно представлені колекції відомих світових виробників», — розповідає директор напрямку «ДЕКО» мережі «Епіцентр» Анна Бондарєва.

Довідка All Retail: ДЕКО було виділено як окремий напрямок в мережі «Епіцентр» у 2008 році. Найбільші галереї ДЕКО площею до 15 тис.кв. м розташовані у ТЦ «Епіцентр» на вул. Полярній у Києві. Близько 40% асортименту галерей ДЕКО складає продукція власних торговельних марок — LaNuit, Flamberg, SmartKitchen, Fiora, SongerundSohne, Origami, Luna, NotaBene, UP! тощо.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або