All Retail
Опубліковано

Google вийшов на ринок e-grocery

Американський концерн використав штучний інтелект у сфері розвитку ринку товарів повсякденного попиту.

Спільно з операторами із декількох азіатських країн Google запускає пілотний сервіс, призначений в основному дітям. Вони можуть легко замовити улюблені продукти і в той же час розважитися під час пандемії, коли їх фізична рухливість обмежена.

У додатку для замовлення їжі використовують навчальні машини, здатні розпізнавати популярні продукти по дитячим малюнкам. Штучний інтелект був «нагодований» більше 10 тис. малюнками дітей співробітників індонезійської компанії Grab Delivery Doodles та місцевого відділення Google. Тепер система здатна розпізнавати все більше малюнків та ідентифікувати по них популярні продукти — пише WH.pl

Машинне навчання — клас методів штучного інтелекту, характерною рисою яких є не пряме рішення задачі, а навчання в процесі застосування рішень безлічі подібних завдань.

- Додаток Grab Delivery Doodles використовує модель машинного навчання, яка була збудована і адаптована для роботи в режимі реального часу. Ми сподіваємося, що ця функціональність, з одного боку, зробить життя сімей, які змушені проводити більше часу вдома, більш приємною, а з іншого боку, підтримає місцевий бізнес, — пояснює Орелье Пішон, керівник одного з відділів компанії Google.

Використання цієї функції — як дитяча гра. Потрібно просто намалювати продукт і сфотографувати його з допомогою програми — після підтвердження замовлення додаток запропонує відповідні продукти з асортименту постачальника.

Поки тестування сервісу проводиться в трьох країнах Азії: Індонезії, Малайзії та В’єтнамі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або