All Retail
Опубліковано

Товарообіг мережі Brocard в 2019 році виріс на 10%

Теги:
Brocard
Фото:
RAU

Мережа магазинів преміальної косметики та парфумерії "Brocard" в минулому році відкрила дев'ять нових і оновлених магазинів, а також збільшила товарообіг на 10% порівняно з 2018-му – до 4,25 млрд грн.

Про це в інтерв’ю RAU розповів керуючий компанією «Брокард-Україна» Юрій Гаткін. «Товарообіг компанії в 2019 році склав 4,25 млрд грн. Порівняно з 2018-м загальний обсяг продажів виріс приблизно на 10%. Це зростання в основному було забезпечене відкриттям нових торгових об’єктів. Середній чек в 2019 році практично не змінився, він коливається в діапазоні 1200-1500 грн в залежності від сезону», — сказав Гаткін, зазначивши, що загальний обсяг податкових відрахувань рітейлера в минулому році склав 384 млн грн.

При цьому він підкреслив, що введений в березні поточного року карантин став болючим ударом для бізнесу. Компанії довелося тимчасово закрити всі 97 магазинів в країні, але при цьому рітейлер продовжував виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.

"Наприклад, навіть у період простою магазинів ми сплачували комунальні платежі в торгових центрах — загалом 11 млн грн у місяць. При цьому нашою принциповою позицією було на 100% зберегти колектив. Ми цього досягли, продовжуючи підтримувати персонал весь цей час", — уточнив Юрій Гаткін.

За його словами, незважаючи на пов’язані з коронавірусом складності, компанія має намір запустити в роботу всі магазини, раніше заплановані до відкриття в поточному році. Зокрема, в столичних торгово-розважальних центрах Retroville і Blockbuster Mall. У загальній складності рітейлер планує відкрити до чотирьох нових об’єктів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або