All Retail
Опубліковано

Страви з рослинного м'яса в мережі АЗК SOCAR

Фото:
All Retail

Американський інноваційний продукт продовжує завойовувати ринок України. Страви з Beyond Meat вже кілька місяців мають попит в мережі АЗК SOCAR.

На початку листопада 2019 американський стартап Beyond Meat вийшов на український ринок з бургерними котлетами та ковбасками для хот-догів. За півроку м’ясо майбутнього стало доступним до покупки в понад 80 роздрібних точках продажу, більш як 120 ресторанах по всій Україні, а також в онлайн магазинах.

Компанія «Вест Мілс», офіційний дистриб’ютор Beyond Meat в Україні, на початку березня цього року уклала договір на постачання продукції з SOCAR. Страви з рослинного м’яса доступні на 9 автозаправних комплексах цієї мережі. В SOCAR фіксують підвищений інтерес клієнтів до новинок меню і позитивні відгуки від тих, хто спробував бургери з Beyond Meat вперше.

Детальне розміщення АЗК, де можна спробувати страву: https://www.beyondmeatdistribution.com/tastebuy

Мережа АЗК SOCAR відома на паливному ринку України, як преміальна компанія, що розділяє цінності усвідомленого споживання і прагнення до здорового способу життя. Саме тому клієнти даної мережі автозаправок зможуть першими оцінити смак незвичайних новинок, представлених в Buta-cafe.

"Для нас поява в пісному меню бургерів і картоплі фрі з котлетою з рослинного м’яса Beyond Meat — ще один крок назустріч побажанням гостей. У нашому асортименті вже можна знайти каву без кофеїну, рослинне молоко, східні солодощі з натуральних інгредієнтів, при приготуванні плову або Донер використовується халяльне м’ясо з Німеччини, яке не містить гормонів та хімічних добавок" — коментує бренд-шеф мережі АЗК SOCAR Азер Гусейнов.

Нагадаємо, що продукція Beyond Meat складається на 100% з рослин, не містить глютену, сої та ГМО. Основні інгредієнти продукту: горох, рис, вода, картопляний крохмаль, олія каноли, а червоний колір котлети надає буряковий сік.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або