All Retail
Опубліковано

Фокстрот анонсує відкриття двох магазинів у ТРЦ Києва та Львова

Наприкінці червня-початку липня планується відкриття двох сучасних магазинів побутової техніки та електроніки: абсолютно новий Фокстрот запрацює у столичному ТРЦ Retroville та оновлений у львівському ТРЦ Victoria Gardens.

2019-й фінансовий рік для бренду був насиченим на відкриття торгівельних точок нового формату: лише за період липень 2019-березень 2020 рр. мережа презентувала 25 таких магазинів. Світовий локдаун не скасував планів щодо оновлення бренду, і навіть у нестабільних умовах коронакризи перезавантаження Фокстрот продовжується.

Тож наразі на стадії підготовки до технічного відкриття перебувають два магазини Фокстрот. Перший — новий торгівельний об’єкт, що розмістився на першому поверсі ТРЦ Retroville, який нещодавно відкрився у столиці. Загальна площа — 1100 м2, з неї торгівельна — 890 м2. Уже за класикою жанру магазин отримає сучасний look у яскравих брендових кольорах, зону «хаб», яка поєднає касову зону, видачу інтернет-замовлень та сервісних налаштувань. Окремо виділено локації для лаунж-зони та для оформлення споживчих кредитів від банків-партнерів.

Очікується збалансований за наповненням асортимент з урахуванням усіх сегментів техніки, але з посиленням у категорії цифрової техніки. Анонсована дата відкриття — 30 червня.

На початку липня готується приймати відвідувачів оновлений Фокстрот у найбільшому ТРЦ Львова Victoria Gardens. Магазин переїжджає у нову, більше вигідну за трафіком локацію, хоча й зменшує торгову площу: з 1300 до 900 м2. Та, незважаючи на це, за рахунок місця і вивіреної планограми буде збережена попередня лінійка асортименту та орієнтир на топових категоріях телевізорів, смартфонів та всіх видів побутової техніки. Оформлення магазинів відповідатиме загальноприйнятому формату Фокстрот, концепція якого полягає у наявності зони «хаб», простій й зрозумілій навігації, комфортному освітленні та з акцентом на омніканальність для всієї мережі магазинів, щоб покупець міг легко зорієнтуватися та не втрачати час на пошук необхідної полиці з товаром чи послуги.

— Розуміння того, що карантин — це явище тимчасове, спонукало нас не збавляти темп, а почасти взяти ще більших обертів у зміцненні позицій бренду на ринку, — зазначив Олексій Зозуля, директор омнікального бренду Фокстрот. — Раніше затверджені проекти отримали часовий ресурс на більш виважені рішення та максимум уваги від нашої команди, більш ефективними виявилися переговори з орендарями, робота з підрядними організаціями тощо. Тому обставини весни стали драйвером активного початку літа.

Зазначимо, що у березні Фокстрот відкрив три оновлених торгівельні об’єкти у Києві (вул. Визволителів, 17), Сумах (ТЦ «Мануфактура») і Херсоні (ТРЦ Fabrika). Однак через карантинні обмеження масові святкові заходи для покупців було відмінено, а робота магазинів у числі всієї мережі переведена в спеціальний режим чи тимчасово призупинена. З 1 червня всі 162 магазини мережі працюють за звичним графіком із дотриманням необхідних засобів безпеки.

— Кожне відкриття магазину — це подія для компанії, а ще — результат неймовірної праці всієї команди Фокстрот. Робота на вищезазначених об’єктах ще триває, встановлюється обладнання, оформлюється інтер’єр, ми підбираємо персонал. Фінальний результат усіх порадує: це будуть нові магазини техніки Фокстрот у Києві і Львові з акцентом на експертність, клієнтоорієнтований сервіс, з кращими пропозиціями і неймовірно дружньою атмосферою, — прокоментував найближчі плани компанії О.Зозуля.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або