All Retail
Опубліковано

Тренди е-commerce: 17% покупців замовляють товари в транспорті, а половина продавців публікує оголошення з ПК

Теги:
e-commerce
Фото:
innotechnews.com

Найбільше цієї весни купували одяг, комп'ютери та телефони, в той час як продавали дорослий і дитячий одяг та автозапчастини. 44% купують в Інтернеті як нові, так і вживані товари.

Продають найчастіше, використовуючи ноутбуки та ПК, мобільний додаток на третьому місці. Чим сьогодні живуть покупці та продавці ринку e-commerce — у дослідженні від Factum Group Ukraine та OLX.

Навесні 2020 можливість здійснювати купівлі не виходячи з дому стала ключовою для багатьох. При цьому виграли як покупці, так і продавці. Для бізнесів і приватників важливу роль зіграли онлайн-майданчики, для одних ставши єдиною можливістю продовжувати свій бізнес в умовах карантину, для інших  джерелом додаткового доходу. Підйом на ринку онлайн-торгівлі підтверджують і дані OLX: кількість активних користувачів платформи з березня по травень зросла на 6%.

Онлайн-покупець: звички й уподобання

За даними опитування Factum Group Ukraine, новим товарам надають перевагу 54% респондентів, 44%  купують як нові, так і вживані. Тільки вживані вибирають усього 2%. Навесні найпопулярнішими товарами, за даними OLX, виявилися одяг і взуття  їх придбали понад 116 тис. разів. На другому місці  комп’ютери  59,5 тис. доставок, не відстають і телефони  52 тис. Потрібним виявилося спорядження для спорту та відпочинку  47,5 тис. купівель. Закривають топ-5 автозапчастини  34,9 тис.

Для замовлення товарів у мережі використовують у середньому 2 пристрої, при цьому 58% покупців комбінують стаціонарні та мобільні. Найчастіше використовують мобільний додаток у смартфоні  у 62% випадків. Не встановлювати додаткові програми, а купувати через браузер телефону подобається 49% респондентів. Приблизно стільки ж купують товари за допомогою ноутбука  48%.

Відсутність прив’язки до місця знаходження магазину дозволяє здійснювати купівлі буквально звідусіль  так, 17% респондентів роблять це в транспорті, 43%  на роботі. При цьому майже всім опитаним (94%) зручно купувати онлайн удома. Обмежень за часом теж немає, тому респонденти загалом (92%) купують товари як у будні, так і у вихідні. Якщо ж виділити найбільш «шопінгові» дні тижня, на першому місці, за даними OLX, виявиться середа (16% купівель), трохи менше припадає на вівторок і понеділок. Найменше товарів залишають продавців у неділю  12%.

Онлайн-продавець: спеціалізація та комунікація з клієнтами

Інтернет-продавці в середньому спеціалізуються на одній категорії товарів. Навесні цього року, за даними OLX, бізнес-користувачі найчастіше продавали одяг і взуття  1,8 млн оголошень, дитячий одяг  1,1 млн, і автозапчастини  577,7 тис. Дитяче взуття також серед найпопулярніших речей для торгівлі  486,1 тис. пропозицій за 3 місяці. На п’ятому місці опинилися товари з категорії антикваріату та колекцій  їх виставляли на продаж 373,6 тис. разів.

Для публікації оголошень продавці, за даними опитування, частіше використовують стаціонарні, ніж мобільні пристрої  45% проти 15%, ще 40% їх комбінують. Більше ніж половина респондентів (58%) користується ноутбуком, 52%  персональним комп’ютером. Мобільний додаток у смартфоні у продавців, на відміну від покупців, лише на третьому місці  47%.

Найчастіше замовлення отримують телефоном, переважно його ж вважають основним каналом спілкування. На другому місці  форма оформлення замовлення на сайті. Якщо говорити конкретно про OLX, то зручність розміщення оголошень та комунікації з покупцем бізнес-продавці оцінюють високо  93% та 89% відповідно. Задоволені також швидкістю продажів на сайті  89%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або