All Retail
Опубліковано

У КОЛО наполеонівські плани: мережа хоче відкрити 3500 об’єктів

Теги:
КОЛО
AR ексклюзив
експансія
Фото:
All Retail

Компанія «Арітейл», яка з 2017 року розвиває магазини біля дому «КОЛО», менш ніж за три роки вже встигла відкрити 147 об'єктів.

Зона розвитку мережі КОЛО сьогодні — це Київ і Київська область. Але компанія задалася метою відкрити 3500 магазинів по всій Україні — зокрема, найближчим часом очікується поява перших її об’єктів в Одесі. Тому зараз ритейлер шукає майданчики під свої магазини, позиціонуючи себе, при цьому, як надійний бізнес-партнер. Оголошення про пошук орендних приміщень на своїй сторінці у Facebook розмістив Сергій Войцеховський, один із засновників мережі КОЛО.

Войцеховський наводить критерії, які важливо знати власникам потенційно цікавих для ритейлера приміщень:

· площа — від 40 до 100 кв. м;

· перший поверх (бажано). При неможливості розміщення на першому поверсі — можливий цокольний поверх;

· підведена електрична потужність — мінімум 18 кВт;

· наявності водопроводу і каналізації;

· розглядаються як окремі будови, так і вбудовані нежитлові приміщення.

Цікаво, що до кінця липня Сергій Войцеховський обіцяє провести розіграш 1000$ серед тих, хто допоможе компанії підписати договір оренди під магазин. «Щасливий квиток на 1000 $ дістанеться тому, хто посприяє підписанню максимальній кількості договорів оренди або шляхом рандомного розіграшу, якщо таких людей буде декілька», — написав в оголошенні Сергій.

За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, станом на кінець березня 2020 року мережа КОЛО входила в список ТОП-6 продовольчих ритейлерів України за загальною кількістю магазинів.