All Retail
Опубліковано

Після поглинанняTesco мережа Netto стане ближче до ТОП-5 найбільших рітейлерів у Польщі

Netto, після покупки більшості магазинів Tesco, через 1,5 роки може мати близько 700 торгівельних точок в Польщі.

Це вражаючий стрибок у порівнянні з поточною динамікою розвитку мережі, яка за останні чотири роки становила близько 2% на рік.

Завдяки придбанню більшості магазинів Tesco, мережа Netto буде мати близько 700 магазинів в Польщі і майже наздожене за кількістю торгівельних точок німецького конкурента, мережу Lidl, яка в даний час має в Польщі понад 720 об’єктів.

Якщо датський дискаунтер зможе зберегти доходи своєї нинішньої мережі на рівні, аналогічному минулого року, і зупинити падіння доходів в магазинах Tesco, виручка об’єднаної мережі буде відповідати доходам більших конкурентів.

Синергія, досягнута шляхом адаптації точок Tesco до нових стандартів, розроблених Netto з 2017 року (так званий формат магазину Netto 3.0), може сприяти покращенню фінансових показників — повідомляє WH.pl