All Retail
Опубліковано

Найбільше поглинання на ринку Польщі — Netto купує 301 магазин відомого британського рітейлера

Компанія Salling Group, власник мережі Netto, домовилася з Tesco Polska про купівлю всього бізнесу британської компанії у Польщі, включаючи 301 магазин і два склади.

Це буде найбільша операція у польській торгівлі з моменту поглинання Real компанією Auchan.

Після цієї транзакції мережа Netto буде мати майже стільки ж магазинів (687), скільки німецький конкурент Lidl, який має близько 720 об’єктів у Польщі. Таким чином, в цьому відношенні Netto наблизиться до позиції віце-лідера серед дискаунтерів в Польщі (перше місце — у мережі Biedronka з більш ніж 3 тис. магазинів).

Згідно з договором близько 7 тис. співробітників Tesco будуть переведені в штат Salling Group — повідомляє сайт WH.pl

Netto Polska в даний час управляє 386 магазинами, і укладений контракт має стратегічне значення для розвитку бізнесу, оскільки дозволить Netto повною мірою використовувати впроваджувану концепцію 3.0 на польському ринку.

- Об’єднуючи обидві торгові мережі на ринку, ми робимо значний крок у реалізації стратегії нашої групи, стаючи одним з провідних гравців на одному з найбільших ринків в Європі, — сказав генеральний директор Netto Polska Януш Строка.

Salling Group планує перетворити придбані магазини Tesco у Netto концепції 3.0 не пізніше, ніж через 18 місяців після завершення транзакції. До тих пір вони будуть працювати під брендом Tesco. Докладний план для кожного магазину буде розроблений в найближчі місяці.

- Угода створює великі можливості для розвитку наших співробітників, так і наших ділових партнерів. Ми хочемо продовжувати працювати з нашими кращими постачальниками і партнерами, щоб спільно надавати клієнтам ті цінності, які вони очікують, і якими ми славимося. Я переконаний, що разом з нашими новими колегами ми надамо польським клієнтам неперевершену пропозицію, привабливе співвідношення ціни і якості та великий досвід покупок в найближчі роки, — підкреслив Януш Строка.

Вартість угоди становить 900 млн. злотих (бл. 225 млн доларів). Угода повинна бути перевірена і схвалена регулюючими органами, включаючи Польське управління з конкуренції та захисту прав споживачів. Очікується, що вона буде завершена в IV кварталі 2020 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або