Другий Ашан Pick Up Point відкрився в Києві на проспекті Соборності
17 січня 2020 відбулося відкриття першої точки продажу ultra-proximity - Ашан Pick Up Point.
Це найменший формат мережі — близько 50 м2, 600 — 1200 референцій.
Перший Ашан Pick Up Point розташований на відстані 250 метрів від метро Почайна (Петрівка) в Києві. Рітейлер відтестував концепт street та дуже задоволений результати його роботи.
Тож 25 червня компанія відкрила другий Ашан Pick Up Point — на цей раз у концепті residence, він розташований у ЖК Комфорт Таун.
Задача формату не змінилася — залучення нових клієнтів, поширення та впізнаваність бренду Ашан — розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги.
Однак основною відмінністю є асортиментне наповнення. На Почайній прохідне місце з великим потоком людей, які по дорозі можуть придбати здоровий перекус, випити натуральну каву перед роботою чи у перерві — це концепт street, тоді як у ЖК Комфорт Таун — концепт residence. Pick Up Point розташований у житловому комплексі, де багато молодих сімей, тож пропозиція доповнена — є товари для малечі та іграшки, широкий вибір товарів марки Ашан — локальних та імпортованих з різних куточків світу, косметичні засоби від бренду Cosmia, без глютенова та біо продукція, широка фреш-категорія — молочні вироби, сири та ковбаси, фрукти та овочі, лінійка хот-догів, адже магазин розташований у жвавій зоні відпочинку. Загалом асортимент складає понад 1000 позицій.
Акцент залишається на швидкості та якості обслуговування, максимально зручному сервісі, поєднанні офлайн та онлайн — можливість забрати товар безпосередньо в Ашан Pick Up Point.
Основні інновації та сервіси Ашан Pick Up Point у ЖК Комфорт Таун:
- доставка до квартири через партнерські сервіси Glovo та Raketa
- pick up зона — починаючи з липня, клієнт зможе замовляти онлайн, де і коли йому зручно, та потім швидко забирати товари безпосередньо у своєму домі
- облаштована зона для кава-брейку - можливість випити чашку запашної кави, скуштувати хот-дог або ж зарядити смартфон
- каса самообслуговування (а також звичайна каса)
- гнучкість та ротація асортименту — можливість швидко адаптувати асортимент під потреби клієнтів, адже логістика здійснюється напряму з гіпермаркету Ашан, що розташований поруч.