All Retail
Опубліковано

Владислав Чечоткін про вплив карантину на e-commerce: конкуренція на ринку зросте

Теги:
ROZETKA
Фото:
ЛігаБізнесІнформ

Засновник найбільшого онлайн-магазину Rozetka Владислав Чечоткін розповів, як пандемія коронавіруса вплинула на його бізнес, і на онлайн-торгівлю в цілому.

«Нам довелося нелегко, але в підсумку компанія виросла. За 4 місяці відкрили 12 точок видачі. Разом з АТБ та Нова пошта запустили доставку продуктів. Почали продавати продуктовий набір „Життєлюб“ для пенсіонерів, який дозволяє прожити два тижні, не виходячи з дому.

Конкуренція на ринку зросте, адже великі компанії йдуть в онлайн: Fozzy, Епіцентр, Фокстрот.

Офлайн не поверне частку, яка була до карантину. Люди почали купувати в інтернеті незвичні товари: меблі, посуд, продукти харчування, памперси і так далі. Збільшилася кількість покупців, які ніколи раніше не відвідували Rozetka, а тепер купують товари через наш портал» — зазначив Чечоткін.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або